۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۹۱۹۶۴

تظاهرات مسلمانان در اعتراض به فروش و مصرف مشروبات الکلی در انگلیس

خبرگزاری رسا ـ یک سازمان اسلامی در انگلیس از مسلمانان این کشور دعوت کرد که روز جمعه در اعتراض به فروش و نوشیدن مشروبات الکلی در این کشور راهپیمایی اعتراضی برگزار کنند.
راه پيمايي اعتراضي مسلمانان انگليس عليه فروش و مصرف مشروبات الکلي
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری East London Adviser، مسلمانان مخالف فروش و مصرف مشروبات الکلی در انگلیس روز جمعه در شهر لندن، پایتخت این کشور تظاهرات می کنند.
 
گروهی اسلامی تحت عنوان Shariah Project از مسلمانان خواست که با راهپیمایی در خیابان های پایتخت انگلیس، مضرات مصرف الکل را به همگان نشان دهند.
 
سخنگوی گروه Shariah Project در بیان دلایل راه اندازی راهپیمایی اعتراضی نسبت به فروش و مصرف الکل در انگلیس گفت: مشکلات بسیاری در جامعه وجود دارند که منشأ اصلی آنها مصرف مشروبات الکلی است.  
 
یکی از مسلمانان ساکن شهر لندن که قصد دارد در این راهپیمایی اعتراضی شرکت کند می گوید: یکی از مشکلاتی که بحران و رکود اقتصادی به همراه می آورد افسردگی است که برخی از افراد را مجبور به پناه بردن به مشروبات الکلی می کند.
 
وی افزود: وظیفه من به عنوان مسلمان این است که مردم را نسبت به مضرات مصرف الکل آگاه کنم. در تعالیم اسلامی مصرف و فروش الکل به طور قطع ممنوع است./990/ب904/د
ارسال نظرات