۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۹۲۷۵۶

اطعام نیازمندان انگلیسی در ایام سال نو مسیحی از سوی مسلمانان

خبرگزاری رسا ـ مسلمانان انگلیس در شهر منچستر قصد دارند که در ایام سال نو مسیحی (کریسمس) به فقرا و نیازمندان این شهر غذا بدهند.
اطعام نيازمندان شهر منچستر انگليس در ايام کريسمس به وسيله مسلمانان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، مسجد" فیضان الاسلام" در شهر منچستر انگلیس طبق روال هر ساله هزاران وعده غذا برای توزیع در میان فقرا و نیازمندان این شهر در ایام کریسمس آماده کرده است.
 
کیت گرین از نمایندگان مجلس انگلیس که در آماده سازی این وعده های غذایی مشارکت دارد در این ارتباط می گوید: این خیلی عالی است که چنین مسجدی قصد دارد با توزیع غذا در میان نیازمندان کریسمس بسیار شادی برای آنان فراهم کند.
 
مسجد فیضان الاسلام در روز کریسمس و از ساعت دوازده تا دو نیمه شب اقدام به توزیع غذا در میان فقرای شهر منچستر انگلیس می کند.
 
غذاهای آماده شده از سوی مسلمانان در مرکز آموزشی و فرهنگی مسجد فیضان الاسلام واقع در منطقه Old Trafford شهر منچستر در میان نیازمندان توزیع می شوند.
 
مسلمانان شهر بلکبرن نیز در ماه دسامبر میلادی با راه اندازی کمپینی موفق به جمع آوری بیش از 20 هزار ماده غذایی برای توزیع در میان فقرای این شهر در ایام کریسمس شدند.
 
همچنین، شورای مسلمانان انگلیس در روز چهارشنبه کارت تبریکی به مناسبت فرارسیدن سال نو مسیحی منتشر کرده و این عید را به تمامی مردم انگلیس تبریک گفت.
 
حدود 2 میلیون و 700 هزار مسلمان در انگلیس زندگی می کنند./990/ب904/د
ارسال نظرات