۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۱۹۳۳۸۷

اندیشه به شماره پنجم رسید

خبرگزاری رسا ـ پنجمین شماره ضمیمه تخصصی ندای رسا با عنوان «اندیشه» ویژه اخبار و مطالب حوزه و دانشگاه استان خوزستان با موضوعات گوناگون چاپ و منتشر شد.
پنجمين شماره انديشه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پنجمین شماره ضمیمه تخصصی «اندیشه» ویژه اخبار و مطالب حوزه و دانشگاه استان خوزستان با موضوعات گوناگون چاپ و منتشر شد.

 

تمدید مهلت نام نویسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه امیرالمؤمنین علیه السلام، درخشش دانشجویان دانشگاه شهید چمران در مسابقات ملی طراحی ماشین، جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی 92 و جزئیات تکمیل ظرفیت کنکور 92 در رشته های پیام نور و غیرانتفاعی از اخبار چاپ شده در این ویژه نامه است.

 

خبری پیرامون پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه امیرالمؤمنین(علیه السلام) اهواز نخستین خبری است که در صفحه نخست این ویژه نامه به چاپ رسیده است.

 

در این خبر آمده است: دانشگاه امیرالمؤمنین علیه السلام با همکاری دانشکده صدا و سیمای قم در سه رشته هنری هنرهای نمایشی و سینما، کارگردانی، تهیه کنندگی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

 

علاقه مندان می توانند از از تاریخ بیست و پنجم آذر ماه تا هشتم دی ماه با مراجعه به سایت دانشگاه امیرالمؤمنین علیه السلام به آدرس www.amiralmoemenin.ac.ir  جهت ثبت نام اقدام کنند.

 

راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه امام خمینی رحمةالله علیه، برگزاری دوره پیشرفته نویسندگی وبلاگ در حوزه علمیه اهواز، معرفی پژوهشگران برتر حوزه علمیه خوزستان، برگزاری آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری در خوزستان و پذیرش دانشجوی بورسیه دانشکده اصول الدین دزفول از دیگر اخبار این شماره از ویژه نامه اندیشه است.

 

لازم به ذکر است، اساتید، پژوهشگران، دانش پژوهان و مدیران حوزه و دانشگاه می توانند نظرات، دیدگاه ها، اخبار و مقالات خود را جهت درج در ضمیمه «اندیشه» به ایمیل andisheh@nedayerasa.ir ارسال کنند.

 

گفتنی است، این ضمیمه ویژه نشریه ندای رسا هر هفته با موضوعات حوزه و دانشگاه در چهار صفحه تمام رنگی چاپ و منتشر می شود./9464/ن601/ق

ارسال نظرات