۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۹۴۸۹۱

هزینه بی‎سابقه درمان شارون در تاریخ رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ هزینه‎های درمان نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی طی 8 سال گذشته که به کما رفته بود، حدود 4 میلیون دلار برآورد شده است.
شارون

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هزینه های درمان آریل شارون، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی طی 8 سال گذشته که به کما رفته بود، حدود 4 میلیون دلار برآورد شده است اما با این حال تلاش پزشکان و هزینه های سرسام آوری که خرج بیرون آوردن وی از بخش مراقبت های ویژه شد، ناموفق ماند و در نهایت شارون جنایتکار در سن 85 سالگی به درک اسفل واصل شد.

 

پزشکان در سال 2006 اعلام کردند که شارون سکته مغزی کرده و تنها یک معجزه می تواند زندگی را به او بازگرداند و حتی برخی پزشکانی که از او قطع امید کرده بودند، درخواست کردند دستگاه تنفس مصنوعی را از روی صورت او بردارند اما خانواده شارون اصرار داشتند که تنفس مصنوعی به او ادامه داشته باشد.

 

شارون طی این 8 سال به اصرار خانواده اش با تنفس مصنوعی زندگی می کرد و به جسدی غیر قابل تحرک و بیمار و درمانده تبدیل شده بود.

 

خانواده شارون هرگز پیش بینی نمی کرد که مدت رفتن او به کما 8 سال طول بکشد و هزینه های هنگفت درمان او به مشکل و بحرانی برای دولت عبری و خانواده او مبدل شد و در سال 2011 که هزینه درمان وی در تاریخ رژیم صهیونیستی به بالاترین حد ممکن رسید، این ماسله جنجال های زیادی را در محافل صهیونیستی به پا کرد.

 

دولت عبری مجبور شد پس از گذشت 5 سال از کمای شارون از تامین هزینه درمان وی صرف نظر کند و از آن پس خانواده اش مجبور شدند تازمانی که شارون تحت تنفس مصنوعی باقی بماند، نیمی از هزینه های درمان او را پرداخت کنند./982/ب102/د

ارسال نظرات