۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۹۵۵۹۸
یکی از علمای بحرین:

مهم‎ترین شعار ملت بحرین پیروزی و نصرت الهی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران با تاکید بر این که مردم بحرین با حجم کوچک خود برای رضایت خداوند منان خیلی هزینه داده‎اند، ادامه داد: مهم‎ترین شعار ملت ما شعار پیروزی و نصرت الهی است.
همايش بين المللي بزرگداشت ناصر کبير در آمل

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام شیخ عبدالله الدقاق، نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران و مدیر حوزه تخصصی الاطهار در قم، امروز در همایش بین المللی ناصرکبیر که در محمودآباد برگزار شد با بیان این که در روایت پیامبر آمده است که قلم علما بالاتر از خون شهدا است، گفت: قلم عالم و دانشمند، جهان را نورانی کرده و کاروان های شهدا روند اساسی را روشن می کند.


وی با اشاره به این که ناصرکبیر حیات خود را با نور شهادت روشن کرده است، بیان داشت: ناصرکبیر افتخار سیادت رسول الله و افتخار دیانت، فقاهت و شهادت را دارد.


حجت الاسلام دقاق با تاکید بر این که ما در بحرین با حجم کوچک خود برای رضایت خداوند منان خیلی هزینه دادیم، ادامه داد: مهم ترین شعار ملت ما شعار پیروزی و نصرت الهی است.


نماینده رهبر شیعیان بحرین با بیان این که ملت بحرین در راه خداوند منان قربانی شدند، تصریح کرد که ما اجر و پاداش خود را نیز از پروردگار متعال می خواهیم.


وی با با اشاره به این که مردم بحرین نیاز مبرم به دعاهای مسلمانان دارند، خاطرنشان کرد: شما در حرم های اهل بیت برای نصرت ملت ما بسیار دعا کردید که نقش بسیاری برای پیروزی دارد.


مدیر حوزه الاطهار اضافه کرد: ما با استقلال از سیاست حاکمان و بهره گیری از انقلاب حسینی به پیروزی ایمان داریم ولی این امر به زمان نیاز دارد./950/ب203/د

ارسال نظرات