۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۹۶۷۶۳

انتشار هر روز یک کتاب در مرکز اسناد

خبرگزاری رسا ـ مهدی رمضانی مدیر انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی برنامه‌های مرکز اسناد را برای دهه فجر تشریح کرد که شامل برنامه‌های متنوعی هم در حوزه کتاب و هم در حوزه مولتی‌مدیا می‌شود.
مرکز اسناد انقلاب اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی رمضانی مدیر انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی در تشریح برنامه‌های این مرکز برای ایام الله دهه فجر خبر از برگزاری برنامه‌های متعددی داد و گفت: امسال نیز مانند سال‌های دیگر در حوزه کتاب چندین نمایشگاه کتاب با همکاری ما در مدارس و دانشگاه‌ها و اداره‌ها و مناطق محروم به پا می‌شود. همچنین با چاپ هر روز یک کتاب جدید در این دهه که ارتباط جدی‌تری به روزهای انقلاب دارند، برنامه‌های دهه فجر را پربارتر پیگیری می‌کنیم.

 

رمضانی همچنین خبر از عرضه شدن برخی کتاب‌های مرکز با تخفیف ویژه داد و گفت: برای این دهه کتاب‌هایی که جزء منابع تاریخ انقلاب به حساب می‌آیند در طرحی با نام طرح کتاب فجر با 25 درصد تخفیف ارائه می‌شود. همچنین تلاش کرده‌ایم فروشگاه مرکزی مرکز اسناد واقع در خیابان انقلاب را به یک پاتوق کتاب تبدیل کنیم و برنامه‌های دیدار با نویسندگان مرکز اسناد را در این پاتوق در دست داریم.

 

وی افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته مرکز اسناد در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور دارد و با برپایی غرفه‌ای حوالی دانشگاه صنعتی شریف برنامه‌هایی چون فروش کتاب با تخفیف ویژه، برگزاری برنامه نقاشی کودکان با موضوع انقلاب و نمایشگاه دانستی‌های انقلاب برای نوجوانان به اجرا در خواهیم آورد.

 

مدیر انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی همچنین خبر از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب «دهه سرنوشت ساز» و اعلام برندگان آن در راهپیمایی 22 بهمن دارد و اظهار داشت: رونمایی از چند کتاب نیز جز دیگر برنامه‌هایی است که تلاش می‌کنیم در این دهه آن را به نتیجه برسانیم.

 

رمضانی همچنین در ادامه سخنانش به تشریح برنامه‌های این مرکز در حوزه سایبری پرداخت و گفت: انتشار کلیپ معرفی کتاب صوتی آیت الله مهدوی کنی و انتشار 5 سرود انقلابی فراموش شده دوران انقلاب از دیگر برنامه‌های مرکز است. همچنین در این روزها طرح تاریخ شفاهی موسیقی انقلاب در مرکز اسناد شروع می‌شود که طرح تحقیقاتی مفصلی است و قرار است موسیقی دوران انقلاب چه در بعد سرودن شعر،‌ چه در خوانندگی و چه در ساخت آهنگ بررسی شود که نتیجه این طرح احتمالا به صورت کتاب و یک برنامه مولتی مدیا منتشر خواهد شد./992/د102/ق

ارسال نظرات