۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۹۷۱۳۹

اعلام همبستگی حوزه علمیه خواهران بحرین با شورای اسلامی علما

خبرگزاری رسا ـ زنان و مدیران حوزه علمیه خواهران بحرین ضمن محکوم کردن اقدامات نظام آل‎خلیفه همبستگی خود را با شورای اسلامی علما اعلام کردند.
همايش زنان


به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب و استادان حوزه علمیه خواهران بحرین به همراه مسؤولان شورای اسلامی علمای بحرین امروز طی تجمعی در منطقه العبد الصالح در شهر حله نسبت به حکم ظالمانه حکومت آل‎خلیفه در انحلال و مصادره اموال شورای اسلامی علمای این کشور اعتراض کردند.


فاطمه الحمران استاد و مدیر حوزه علمیه خواهران امام باقر (ع) بحرین با اشاره به تاریخ تاسیس و فعالیت‎های شورای اسلامی علمای بحرین گفت: این شورا در روزهای سخت و خوشی در کنار مردم بوده و همیشه از حقوق از دست رفته آنان دفاع می کند.


وی ادامه داد: فعالیت‎های شورای اسلامی علما با تندی حاکمان بحرینی متوقف نخواهد شد.


این استاد حوزه علمیه، علما را وارثان انبیا خواند و بیان داشت: علما وارثان انبیا هستند بنابراین فعالیت و وظیفه آنان در هیچ شرایطی متوقف نمی‎شود. آنان تا هنگامی که نبوت و امامت وجود دارد باقی هستند.


در بخشی دیگری از این تجمع احلام الخزاعی رییس بخش زنان جمعیت الوفاق اسلامی بحرین به سخنرانی پرداخت و عنوان کرد: خداوند در قسمتی از قرآن به آیه «إن تنصروا الله ینصرکم ویثبت أقدامکم» اشاره می‎کند؛ این آیه بدان معناست که جریان و فعالیت‎های علما توقف پذیر نیست و بر خلاف خواسته دشمنان همچنان ادامه خواهد داشت.


رییس بخش زنان جمعیت الوفاق اسلامی بحرین به اهداف نظام آل‎خلیفه در انحلال و مصادره اموال شورای اسلامی علمای این کشور اشاره کرد و اظهار داشت: حکومت آل‎خلیفه می پندارد که با چنین اقدامی می‎تواند مردم را از علما دور سازد اما مردم با حضور در صحنه به دشمنان دین ثابت کردند که تا پای جان از دین و علمای خود دفاع می‎کنند./994/ب902/د

ارسال نظرات