۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۹۸۱۷۲
به بهانه سالروز شهادت مهدی باکری؛

نگاهی به کتاب افلاکیان زمین

خبرگزاری رسا ـ مجلد هفتم مجموعه افلاکیان زمین با موضوع بررسی زندگی شهید مهدی باکری از سوی نشر شاهد منتشر شده است.
افلاکيان خاکي جلد هفتم

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نوید شاهد، افلاکیان زمین مجموعه چهارده جلدی است که از سوی نشر شاهد منتشر شده و مجلد هفتم آن به بررسی زندگی شهید مهدی باکری فرمانده لشکر 31 عاشورا می پردازد.

 

هفتمین جلد از مجموعه چهارده جلدی افلاکیان زمین اختصاص به شهید بزرگوار، شهید مهدی باکری دارد.

 

این کتاب به قلم محمد حسین عباسی ولدی نگاشته و از سوی  نشر شاهد منتشر شده است. در این کتاب شهید باکری و مسیر زندگی او بررسی شده است.

 

کتاب افلاکیان زمین با عناوین، در مسیر زندگی، جراحت، جراحت و شهادت، یادهای ماندگار، پالتوی مهدی، کجاست این آقای شهردارتا ببیند، یک دست لباس بسیجی، از من بهتر بسیجی ها هستند، کسی وارد قرارگاه نشود، او یک بسیجی بود، یک بسیجی پر کار، اولین دیدار با او، اشکال دارد خانوم و همسر فرمانده لشکرم؟ نگاشته شده است.

 

 

در بخشی از متن کتاب می خوانیم: آدم، در همان برخورد اول، مجذوب چهره معصومش می شد. موجی در چشمان نافذش بود که هر کس را اسیر می کرد. با وجود اندوه دائمش، خندان و بشاش بود؛ هر چند چشمانش حکایت از بی خوابی های طولانی داشت. او یک فرمانده عارف و عامل بود. کهنه ترین لباس بسیجی را به تن می کرد و هر وقت که مورد اعتراض قرار می گرفت، تا یک دست لباس نو از انبار بردارد، می گفت: تا وقتی که قابل استفاده است، می پوشم.

 

چاپ پنجم، هفتمین جلد از مجموعه افلاکیان زمین، ویژه شهید مهدی باکری است، این کتاب با شمارگان 3هزار جلد و قیمت سه هزار تومان در قطع پالتویی از سوی نشر شاهد منتشر شده است./998/د102/ق

ارسال نظرات