۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۹۸۷۵۶

افزایش 37 درصدی کارتن‎خواب‏ها در انگلیس

خبرگزاری رسا ـ آمارها در انگلیس نشان می‎دهند که تعداد افراد بی‎نوایی که مجبور به خوابیدن در خیابان‎ها هستند در این کشور 37 درصد رشد داشته است.
بي خانمان انگليسي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، آمارهای رسمی تازه منتشر شده نشان می دهند که تعداد افراد کارتن خواب در انگلیس در طول سه سال گذشته بیش از یک سوم افزایش داشته است.
 
طبق این آمارها، در سال 2013 میلادی حدود 2414 نفر از مردم انگلیس شب ها را در خیابان گذرانده اند که این آمار در مقایسه با سال 2010 میلادی از یک افزایش 37 درصد برخوردار بوده است.
 
پس از انتشار این آمارها کارشناسان بسیاری از دولت انگلیس به دلیل افزایش بحران در بازار مسکن و کاهش هزینه های عمومی انتقاد کردند.
 
اما رینولدز، یکی از اعضای حزب کارگر انگلیس با "مخوف" خواندن آمارهای منتشر شده، دولت را مسوول کارتن خواب شدن هزاران نفر از شهروندان انگلیسی دانست.
 
وی تاکید کرد: کارشناسان به دولت هشدار داده بودند که سیاست هایی که اتخاذ کرده است به افزایش بی خانمان ها و کارتن خواب ها منتهی می شود اما کسی به این هشدارها توجهی نکرد.
 
این سیاستمدار و عضو حزب کارگر در بیان دلایل افزایش آمار بی خانمان ها در انگلیس خاطرنشان کرد: آنچه که هم اکنون می بینیم نتیجه مستقیم اشتباهات دیوید کامرون ]نخست وزیر[ است.
 
لزلی مورفی، مدیر اجرایی موسسه خیریه Crisis در انگلیس نیز هشدار داد که زندگی های بیشتری به دنبال افزایش تعداد بی خانمان ها در خطر از هم پاشیدگی قرار دارد.
 
در ماه دسامبر سال میلادی گذشته دو موسسه خیریه انگلیسی آماری منتشر کردند که نشان می داد حدود 185 هزار نفر در طول یک سال گذشته به آمار بی خانمان های این کشور افزوده شده است./990/ب903/د
ارسال نظرات