۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۹۹۳۴۰

آیت الله فیاض حمایت از نامزدی خاص در انتخابات عراق را تکذیب کرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف، ادعاهای مبنی بر حمایت وی از نامزد یا گروه سیاسی خاص در انتخابات پارلمان عراق را تکذیب کرد.
حضرت آيت الله اسحاق فياض از مراجع تقليد نجف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ اسحاق فیاض از مراجع تقلید نجف اشرف بر عدم حمایت از نامزد یا گروه خاصی در انتخابات پارلمانی عراق تأکید کرد و اظهار داشت که نسبت به همه نامزدهای انتخابات در یک فاصله قرار دارد.

 

حجت الاسلام علی الربیعی، نماینده حضرت آیت الله فیاض با ذکر مطلب فوق گفت: این مرجع تقلید با اعلام عدم حمایت از نامزد یا گروه سیاسی خاص، بر لزوم انتخاب افراد صالح و کارآمد در انتخابات پارلمانی تأکید کرد.

 

وی ادامه داد: هرگونه ادعایی مبنی بر حمایت حضرت آیت الله فیاض از نامزد یا گروه سیاسی در انتخابات کذب محض و به دور از صحت است.

 

گفتنی است در حالی که انتخابات پارلمان عراق اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، گروه های سیاسی از هم اکنون برای تبلیغات به تکاپو افتاده اند.

 

ادعای حمایت مراجع تقلید از نامزد و گروه سیاسی در انتخابات نیز از ترفندهایی است که با توجه به جایگاه مراجع تقلید در میان ملت عراق، از سوی نامزدها در آستانه انتخابات رواج می یابد./980/ب903/د

ارسال نظرات