۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۹۹۹۵۱

دوره آموزشی «سیری در عبادات اسلامی» در انگلیس برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی "سیری در عبادات اسلامی" به مدت چهار روز از سوی موسسه اسلامی توسعه و تحقیق در دانشگاه لندن برگزار می‎شود.
بنر دوره آموزشي سيري در عبادات اسلامي در انگليس
 
به گزارش خبرگزاری رسا، موسسه اسلامی توسعه و تحقیق در شهر لندن، پایتخت انگلیس از برگزاری دوره آموزشی چهار روزه "سیری در عبادات اسلامی" این موسسه خبر داد.
 
این دوره آموزشی در روزهای 26 و 27 ماه مارس و سوم و چهارم ماه می میلادی از ساعت 9 صبح تا 6 و سی دقیقه بعدازظهر در دانشگاه لندن برگزار می شود.
 
اصول فقهی عباداتی نظیر نماز، روزه، زکات و حج در دوره آموزشی "سیری در عبادات اسلامی" با استفاده از قرآن و حدیث مورد مطالعه قرار می گیرد.   
 
بررسی ابعاد معنوی عبادات اسلامی و پیشرفت های روحی حاصل از انجام این عبادات از دیگر بخش های این دوره آموزشی است. 
 
علما و فقهای شرکت کننده در دوره آموزشی "سیری در عبادات اسلامی" به ارائه سخنرانی در مورد موضوعات مرتبط پرداخته و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ می دهند.
 
حسن البنا مدیر مرکز اسلامی توسعه و تحقیق و عضو کمیته مرکز تحقیقات قوانین اسلامی و اخلاقی دانشکده مطالعات اسلامی بنیاد قطر و احمد فاروق از اعضای کمیته اجرایی مطالعات قرآنی در آکادمی انگلیس از اساتید این دوره آموزشی خواهند بود.
 
به شرکت کنندگان در دوره آموزشی چهار روزه "سیری در عبادات اسلامی" یک گواهی معتبر نیز ارائه خواهد شد.
 
موسسه اسلامی توسعه و تحقیق که در شهر لندن، پایتخت انگلیس مستقر است پیش از این نیز دوره های آموزشی نظیر "سیری در قرآن" و "تفسیر سوره نور" برگزار کرده است./990/ب903/د
ارسال نظرات