۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۰۱۴۱۷

رییس شورای علمای بحرین خواستار افزایش برنامه‎های قرآنی در این کشور شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اسلامی علمای بحرین با تاکید بر استفاده از نقاظ ضعف برنامه‎ها خواستار افزایش فرهنگ قرآنی و برنامه‎ها شد.
سيد مجيد المشعل رئيس مجلس اسلامي علماي شيعه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ اعضای شورای اسلامی علمای بحرین روز گذشته در جلسه با مسؤولان سایر مؤسسات مذهبی و قرآنی در این کشور به بررسی راهکارهای افزایش همکاری برای توجه بیشتر به قرآن کریم و افزایش برنامه‎ها پرداختند.


حجت الاسلام سید مجید المشعل رییس این شورا با تاکید بر خدمت به قرآن کریم گفت: شورای اسلامی علمای بحرین از روز اولی که راه اندازی شد تاکنون، هدف خدمت به قرآن کریم خود را حفظ کرده است.. طی چند سال فعالیت در زمینه های قرآن، فراز و نشیب‎ها بسیاری داشته‎ایم به همین سبب با برپایی چنین جلسه‎ای خواستار تکامل و پیشرفت بیشتر هستیم.


وی ادامه داد: علت ناکامی برخی از برنامه‎های قرآنی و عدم استمرار آن باید شناسایی و برطرف شود. این نقاط ضعف باید سکوی پرتابی برای امسال باشد.

 
این عالم بحرینی تصریح کرد: شورای اسلامی علمای بحرین همه سعی و تلاش خود را برای کمک به همه موسسه‎های قرآنی در جهت برپایی مراسم‎ و برنامه‎های قرآنی انجام می‎دهد.


عبدالله ابوالحسن رییس یکی از موسسه‎های قرآنی بحرین در بخشی دیگری از این جلسه به بیان دیدگاه و برنامه‎های قرآنی موسسات این کشور پرداخت و گفت: در برنامه‎های در نظر گرفته شده برای ترویج فرهنگ قرآنی تلاش بر فعالیت در بیش از 50 منطقه مختلف شده است./994/ب904/د

ارسال نظرات