۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۰۱۸۰۳
رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان :

تحویل سلاح حزب‎الله منوط به توانایی ارتش است

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد که این حزب در صورتی سلاح را بر زمین می‎گذارد که ارتش توانایی مقابله با اشغالگران را داشته باشد.
محمد يزبک، رييس هيأت شرعي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد یزبک، رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان امروز در مراسم بزرگداشت یکی از نیروهای این حزب در منطقه شحادة، اقدامات اخیر شهرک نشینان صهیونیست در بی حرمتی به مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد و گفت: صهیونیست‌ها در روز روشن و در سایه بی‌تفاوتی کشورهای عربی به دنبال بنای معبد سلیمان هستند.

 

وی با اشاره به تلاش صهیونیست برای سوء استفاده از بحران کنونی در منطقه گفت: حزب الله لبنان منتظر روزی است که ارتش این کشور به تنهایی توانایی مقابله با رژیم صهیونیستی را داشته باشد تا با تحویل سلاح خود، چشم به اقدامات ارتش داشته باشد.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان ادامه داد: در وضعیت کنونی ارتش لبنان به تنهایی توانایی دفاع از کشور را ندارد و از این رو مقاومت اسلامی در کنار ارتش و ملت لبنان به مقابله با رژیم صهیونیستی وگروه‌های تکفیری می‌پردازد.

 

حجت الاسلام یزبک اقدامات ارتش در مقابله با گروه‌های تروریستی و بازداشت تروریست‌ها را مورد ستایش قرار داد و گفت: افرادی که  با تکیه بر اقدامات تروریستی به دنبال  ایجاد رعب و وحشت بین مردم و ناامن کردن فضای لبنان بودند باید محاکمه شوند.

 

وی در پایان فضای کنونی لبنان را مناسبت‌تر از گذشته برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با انتخاب پارلمان آینده،  رییس جمهوری روی کار آید که بین طوایف و قومیت‌های مختلف لبنان هیچ تفاوتی قائل نباشد و در راستای حل مشکلات مردم گام بردارد./983/ب902/د

ارسال نظرات