۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۰۲۰۹۳

افزایش 163 درصدی افراد نیازمند در انگلیس

خبرگزاری رسا ـ یک موسسه خیریه اعلام کرد که تعداد افراد نیازمند و دریافت‎کننده خدمات از این موسسه در سال گذشته میلادی 163 درصد افزایش داشته است.
بانک غذايي يک موسسه خيريه در انگليس
 
به گزارش خبرگزاری رسا، یک موسسه خیریه در انگلیس هشدار داد که تعداد افراد نیازمند استفاده کننده از بانک غذایی این موسسه در سال میلادی گذشته یک افزایش 163 درصدی از خود نشان داده است.
 
موسسه خیریه Trussell Trust که دارای 400 بانک غذایی در سراسر انگلیس است امروز اعلام کرد که تعداد افراد نیازمند و دریافت کننده غذا از این موسسه از 345 هزار به 913 هزار نفر افزایش یافته است. 
 
کریس مولد، از مدیران موسسه خیریه Trussell Trust آمارهای فوق را در انگلیس قرن بیست و یکم شوکه کننده خوانده و خاطرنشان کرد که این آمارها تنها بخش کوچکی از فقر غذایی در انگلیس را به تصویر می کشند.
 
انتشار آمار افزایش 163 درصدی گرسنگان انگلیسی از سوی این موسسه خیریه همزمان با نامه تعدادی از رهبران مذهبی این کشور صورت می گیرد که در آن از مقامات انگلیسی خواسته اند که بحران ملی افزایش گرسنگی و فقر غذایی را مهار کنند.
 
بیش از 40 اسقف و 600 رهبر مذهبی در انگلیس با امضای این نامه که خطاب به دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس، نیک کلگ رهبر حزب لیبرال دموکرات و اد میلیبند رهبر حزب کارگر نوشته شده از آنان خواستند که برای حل مشکل کاهش هزینه های عمومی و افزایش قیمت مواد غذایی چاره ای بیندیشند.
 
گفتنی است، اسقف های 27 کلیسا از 59 کلیسای انگلیس در روز 27 فوریه میلادی دولت ائتلافی این کشور را به ایجاد بحران اقتصادی و افزایش بحران گرسنگی متهم کرده و اعلام کردند که کاهش کمک های خیرخواهانه از سوی دولت بسیاری از بانک های غذایی خیریه را با مشکل روبرو ساخته است./990/ب904/د
ارسال نظرات