۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۲۰۲۶۵۹
شیخ نعیم قاسم:

اعتقاد رییس جمهور آینده به مقاومت اسلامی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید براینکه مقاومت اسلامی سبب عزت و افتخار لبنان است، ایمان رییس جمهور آینده این کشور به جریان مقاومت را ضروری دانست.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که روز گذشته در منطقه هرمل برگزار شد، مهم‌ترین شاخص رییس جمهور آینده لبنان از نظر حزب الله را اعتقاد به ترکیب ارتش، ملت و مقاومت عنوان کرد و گفت: امیدواریم با یاری خداوند متعال به اهداف خود در راستای مصلحت لبنان دست پیدا کنیم.

 

وی با اشاره به لزوم حفظ تمامیت ارضی لبنان از سوی رییس جمهور آینده این کشور، اظهار داشت که رییس آینده لبنان لازم است به دور از هرگونه دخالت خارجی به کار خود ادامه داده و باری را بر دوش مردم نگذارد.

 

این عضو ارشد حزب الله، مقاومت اسلامی را سبب عزت و افتخار ملت لبنان برشمرد و تاکید کرد:اعتقاد به مقاومت و دوری از طایفه‌ای گری و سهم دهی به جریان‌های خاص از ضروریات رییس جمهور لبنان است.

 

شیخ نعیم قاسم در پایان یاد و خاطره خبرنگاران شهید المنار را گرامی داشت و گفت: این سه خبرنگار شهید افتخار امت اسلامی هستند و در راه آینده‌ای بهتر برای لبنان و سوریه جان خود را فدا کردند./983/ب903/د

ارسال نظرات