۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۰۲۷۶۸

تاکید کمیسیون فرهنگی مجلس بر حمایت از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

خبرگزاری رسا ـ اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دیدار با دبیر کل کتابخانه‌های عمومی کشور در خصوص اجرایی شدن قانون سهم نیم درصد شهرداری‌ها و اصلاح قانون تاسیس کتابخانه های عمومی اعلام آمادگی کردند.
مجلس  شوراي اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نهاد کتابخانه های عمومی کشور، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به ریاست حجت الاسلام   احمد سالک در دیدار با  محمد حسین ملک احمدی دبیر کل، احد جاودانی معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتاب‌خوانی و علی غیاثی ندوشن مدیرکل مشارکت‌ها و شهرداری‌های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در محل مجلس شورای اسلامی، در خصوص اجرایی شدن قانون سهم نیم درصد شهرداری‌ها و اصلاح قانون تاسیس کتابخانه های عمومی اعلام آمادگی کردند.

 

رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در این دیدار ضمن اعلام آمادگی مجلس در خصوص حمایت از نهاد کتابخانه های عمومی کشور، بر کمک به توسعه و تجهیز کتابخانه های عمومی تاکید کردند.

  

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، از دبیر کل نهاد کتابخانه‌ها خواستار فعالیت مضاعف در پیگیری دقیق توسعه کتابخانه های عمومی و کتاب‌خوانی در حوزه کتاب‌های مفید و مورد درخواست کتابخانه‌ها شدند.

  

گفتنی است مهندس ملک احمدی پس از پایان این جلسه طی نامه ای از حمایت و مساعدت‌های رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با نهاد کتابخانه های عمومی کشور تقدیر و تشکر کرد. /998/د102/ق

ارسال نظرات