۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۰۴۸۰۸
مدیر بنیاد فرهنگی روایت فتح:

نمایشگاه یکی از ابزارهای تبلیغ کتاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر بنیاد فرهنگی روایت فتح گفت: نمایشگاه یکی ابزارهای تبلیغ کتاب است؛ تبلیغ کتاب یکی از وظایف مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رسانه‌های ملی است.
جواد جباري مدير بنياد فرهنگي روايت فتح

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جواد جباری مدیر بنیاد فرهنگی روایت فتح درباره اهمیت نمایشگاه کتاب عنوان کرد: نمایشگاه یکی از ابزارهای تبلیغ کتاب است. تبلیغ کتاب یکی از وظایف مهم وزارت ارشاد و رسانه‌های ملی است که از طریق این اتفاق، بسیاری از مسائل مربوط به حوزه نشر برطرف خواهد شد.

 

وی ادامه داد: ما هنوز نتوانسته ایم در حوزه ترویج و تبلیغ رسالتمان را انجام دهیم. همچنین افزایش قیمت کاغذ باعث کاهش قدرت خرید مخاطبان شده است و جبران این مسئله نیازمند سیاست گذاری‌های مناسب از سوی وزارت ارشاد است.

 

مدیربنیاد فرهنگی روایت فتح با بیان اینکه استقبال از نمایشگاه کتاب در روزهای ابتدایی قابل قبول است، خاطرنشان کرد: امیدوارم به میزان حضور مخاطبان در نمایشگاه شاهد فروش آثار نیز باشیم و این اتفاق وابسته به رفاه مخاطبان است.

 

وی افزود: البته امسال مسئولان سعی و تلاش بسیاری به کار بسته اند اما به این دلیل که به طور کلی مصلی فضای مناسبی برای برگزاری نمایشگاه نیست، فراهم آوردن شرایط و امکانات مناسب بازدیدکنندگان دشوار است. اغلب اوقات نمازخانه به دلیل ازدحام جمعیتی که برای استراحت به آنجا آمده‌اند، شلوغ است. امیدوارم در سال‌های آینده برای حل این مشکل بیش از پیش تلاش شود.

 

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی رحمة الله علیه برپا است./998/د102/ق

ارسال نظرات