۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۲۰۵۴۱۷

بازدید تعدادی از فعالان فرهنگی ترکیه از جامعةالمصطفی

خبرگزاری رسا ـ تعدادی از فعالان فرهنگی کشور ترکیه با حضور در شهر مقدس قم، با هدف آشنایی با فعالیت‌های جامعةالمصطفی، از مراکز و مؤسسات این نهاد حوزوی و بین‌المللی بازدید کردند.
بازديد تعدادي از فعالان فرهنگي ترکيه از جامعةالمصطفي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، فعالان فرهنگی کشور ترکیه با حضور در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) وابسته به جامعةالمصطفی و بازدید از واحدهای آموزشی، پژوهشی و تربیتی با فعالیت‌های این مجتمع آموزشی آشنا شدند.
 
حجت الاسلام ترابی در این مراسم بازدید، طی جلسه‌ای که در سالن شهید صدر مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد؛ با بیان این که ماه مبارک رجب، ماه نبی مکرم اسلام(ص) و ماه انبیای الهی است، گفت: خداوند متعال در این ماه توجه ویژه‌ای به بندگان خویش دارد.
 
وی در ادامه با بیان این‌که تمسک جستن به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) انسان را از هرگونه غفلت دور می‌کند، تصریح کرد: تمسک جستن به ائمه اطهار(ع)، انسان را به راه مستقیم هدایت می‌کند؛ زمانی زیبایی های درونی انسان، نمایان می‌شود که در راه و هدف الهی که همان راه اولیاءالله است قدم گذارده و همواره در اعمال و رفتار خویش دقت کند.
 
حجت الاسلام ترابی در پایان سخنان خود با تأکید بر این که مکتب اهل بیت(ع) روشنایی دهنده زندگی انسانی بوده و آثاری بر خود شخص و محیط پیرامونش به وجود می‌آورد، اظهار داشت: زیبایی مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بر این است که، مؤمنان در مشکلات یاور یکدیگر باشند./907/ب102/د
ارسال نظرات