۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۲۰۵۴۸۵

تقدیر از بیست غرفه دار نمونه از نظر حجاب در نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور فرهنگی مصلای امام خمینی رحمةالله علیه از تجلیل از بیست غرفه دار نمونه از نظر حجاب و عفاف و اهدای لوح و تقدیر به آن‌ها خبرداد و گفت: بکار گیری دو نفر از بانوان ناهی از منکر در سطح نمایشگاه برای تذکر لسانی به بدحجابان و عاملان به منکر از دیگر برنامه‌ها در زمینه عفاف و حجاب بود.
حجاب و عفاف

 

رضا آهنگی، مسؤول امور فرهنگی مصلای امام خمینی رحمةالله علیه در گفت وگو با خبرنگار رسا در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به تشریح فعالیت‌های این بخش در طول برپایی نمایشگاه کتاب پرداخت.

 

وی به برپایی غرفه‌‌ کودک در بخش فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اشاره کرد و گفت: قرائت قرآن توسط کودکان و بخش نقاشی به‌ همراه اهدای جایزه از جمله برنامه‌های غرفه کودک بود.

 

آهنگی با اشاره به برپایی "کافه کتاب"، ارتباط صمیمی و چهره به چهره با روحانیان جوان را مهم‌‌ترین برنامه این بخش دانست و مسابقه کتابخوانی حضوری، مسابقه پیامکی رضوانه، ارسال بلوتوث و اهدای لوح فشرده فرهنگی مذهبی را به‌عنوان دیگر برنامه‌های کافه کتاب معرفی کرد.

 

مسؤول امور فرهنگی مصلای امام خمینی برپایی نمایشگاه عکس با موضوع سبک زندگی و بحران کاهش جمعیت را از دیگر برنامه‌های این بخش دانست.

 

آهنگی از تجلیل از بیست غرفه دار نمونه از نظر حجاب و عفاف و اهدای لوح و تقدیر به آن‌ها خبر داد و آن را مهم‌ترین برنامه در زمینه عفاف و حجاب دانست و افزود: بکار گیری دو نفر از بانوان ناهی از منکر در سطح نمایشگاه برای تذکر لسانی به بدحجابان و عاملان به منکر از دیگر برنامه‌ها در زمینه عفاف و حجاب بود.

 

مسؤول بخش فرهنگی مصلای امام خمینی رحمةالله علیه نصب بنر با موضوع سبک زندگی اسلامی، مسائل روز سیاسی، کتاب و کتابخوانی و توصیه‌های علما و اساتید در سرتاسر مصلی را از دیگر فعالیت‌های این بخش مطرح کرد./956/پ202/ق

ارسال نظرات