۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۰۵۵۵۸

راهپیمایی جهانی به سوی بیت المقدس برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده احزاب مسیحی فلسطین، تمامی دوستداران صلح را به حمایت از حقوق مردم فلسطین و مخالفت با یهودی سازی و ممانعت از تجاوز به مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس فراخواند.
قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای مردمی دفاع از بیت المقدس روز شنبه از آغاز فعالیت های راه اندازی راهپیمایی جهانی "به سوی بیت المقدس" که ششم ژوئن هر سال در اعتراض به اشغال بیت المقدس برگزار می شود، خبر داد.

 

به گفته "احمد ابوحلیبه" رییس این شورا که روز شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در نوار غزه شرکت کرده بود، این راهپمیایی در سرزمین های اشغالی  48 و نوار غزه و کرانه باختری صورت می گیرد. همچنین راهپیمایهای مشابه آن همزمان در مصر و سوریه و لبنان و بیش از 48 کشور عربی و اسلامی صورت خواهد گرفت.

 

در همین راستا "عطالله تزری" نماینده احزاب مسیحی فلسطین گفت: مردم فلسطین از مسلمان و مسیحی از حقوق خود و از بیت المقدس حمایت می کنند.

 

تزری تمامی دوستداران صلح را به حمایت از حقوق مردم فلسطین و مخالفت با یهودی سازی و ممانعت از تجاوز به مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس فراخواند.

 

گفتنی است راهپیمایی جهانی "به سوی بیت المقدس" هر ساله در سالروز اشغال بیت المقدس توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در جنگ شش روزه 1967، برگزار می‌شود./982/ب101/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات