۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۲۰۵۹۹۷

قدردانی معاون امور فرهنگی ارشاد از آیت الله سبحانی

خبرگزاری رسا ـ سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی با ارسال نامه­ای از رهنمودهای آیت الله جعفر سبحانی برای برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران قدردانی کرد.
سيد عباس صالحي

 به گزارش  خبرگزاری رسا به نقل از  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور فرهنگی و رییس بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در این نامه با اشاره به اهمیت این رویداد مهم فرهنگی بر ضرورت بهره گیری از نگاه عالمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و رهنمودهای مراجع معظم تقلید برای برگزاری هر چه با شکوه تر بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران تاکید کرد.

 

متن این نامه بدین شرح است:

مرجع عالیقدر حضرت آیت الله جعفر سبحانی دامة برکاته

سلام علیکم

 

احتراماَ پیام ارزشمند و محبت آمیزتان خستگی چند ماهه را زدود و موجب تقویت روحیه و دلگرمی همکاران و دست اندرکاران برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گردید.

 

رویدادی که بی اغراق بزرگ ترین اتفاق فرهنگی کشور بوده و مایه مباهات ایران اسلامی است که در محور کتاب و اندیشه، هزاران هزار اندیشمند و جویای دانش و فرهنگ را گرد هم می آورد و در جشن پر شکوه ده روزه نمایه ای از رشد علمی و فرهنگی کشورمان را نشان می دهد.

 

بی تردید در افق رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مراجع معظم تقلید و نیز دیدگاه های نخبگان علمی و فرهنگی کشور، چشم انداز پر فروغ تری را در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران می توان به انتظار نشست.

 

از حضرتعالی تمنا داریم که با ارشادات و ادعیه تان ما را در این راه یاری فرمائید./998/د102/ع

ارسال نظرات