۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۰۶۷۷۳
به مناسبت شهادت امام کاظم؛

درس خارج فقه و اصول آیت الله فیاض تعطیل شد

خبرگزاری رسا ـ درس خارج فقه و اصول هفته آینده یکی از مراجع تقلید نجف اشرف به مناسبت سالروز شهادت امام کاظم(ع) تعطیل شد.
آيت الله شيخ اسحاق فياض

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دورس خارج فقه و اصول حضرت آیت الله شیخ محمد اسحاق فیاض از مراجع تقلید نجف اشرف به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) در هفته آینده تعطیل اعلام شد.

 

دفتر این مرجع تقلید اعلام کرد دروس خارج فقه و اصول حضرت آیت الله فیاض، هفته آینده به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) و همچنین مبعث پیامبر اکرم(ص) تعطیل خواهد بود و این درس ها از شنبه اول شعبان از سرگرفته می شود.

 

شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) روز یکشنبه 4 خرداد مصادف با 25 رجب است. این مراسم پس از شهادت بیش از هزار زائر در سال 2006 میلادی در عراق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده است.

 

در همین راستا، پرچم گنبدهای مطهر امام موسی کاظم(ع) و امام جواد(ع) شب گذشته به مناسبت فرارسیدن شهادت امام موسی(ع) در مراسمی معنوی تعویض شد و پرچم سیاه بر فراز این دو گنبد به اهتزاز درآمد.

 

تولیت این آستان، اعضای شورای استانی، علما، شخصیت های برجسته سیاسی و فرهنگی و جمع کثیری از زائران در این مراسم حضور داشتند. قرائت قرآن، تواشیح و مداحی و سخنرانی از برنامه های مختلف این مراسم بود.

 

همچنین مراسم سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان هدایت و ولایت حضرت امام موسی کاظم(ع) روز شنبه هفته آینده در لندن برگزار می شود.

 

این مراسم ساعت 20 شنبه از سوی موسسه امام منتظر(ع) برگزار خواهد شد./980/ب902/د

ارسال نظرات