۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۰۹۳۳۸

نصب سکوهای سامانه گنبد آهنین در اطراف غزه

خبرگزاری رسا ـ ارتش صهیونیستی صبح امروز پنجشنبه عملیات نصب سکوهای گنبد آهنین در تعدادی از شهرک های صهیونیست نشین اطراف باریکه غزه را به پایان رساند.
سامانه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ارتش رژیم صهیونیستی، عملیات نصب سکوهای گنبد آهنین را در شهرک اسدورت واقع در شمال باریکه غزه و تعدادی از مناطق دیگر را به پایان رساند.

 

این اقدام ارتش در راستای کسب آمادگی برای وخامت احتمالی اوضاع در باریکه غزه و مقابله با عملیات های شلیک موشک و راکت از باریکه غزه به سمت جنوب فلسطین اشغالی صورت می گیرد. 

 

در همین راستا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس نیز تاکید کرد که سیاست ارتش صهیونیستی مبتنی بر این است که «هر کسی را که سعی در کشتن تو داشته باشد، باید بکشی.»

 

نتانیاهو با اشاره به اقدام سازمان جاسوسی شاباک در به شهادت رساندن یک شهروند فلسطینی در شمال غزه خاطر نشان کرد که شاباک با قدرت تمام به اجرای عملیات های ترور علیه تمامی کسانی که سعی در ضربه زدن به امنیت رژیم صهیونیستی را داشته باشند، ادامه خواهد داد.

 

وی همچنین مدعی شد که حماس به برنامه ریزی های خود برای اجرای عملیات های مقاومتی علیه اهداف صهیونیستی ادامه می دهد و این چهره واقعی حماس به عنوان طرف حامی دولت وحدت ملی در فلسطین را نشان می دهد.

 

نتانیاهو افزود: من می خواهم به جامعه بین المللی یادآوری کنم که محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در روز تشکیل دولت وحدت ملی با مشارکت جنبش حماس و تمامی گروه های فلسطینی متعهد به اجرای توافقات گذشته شده است و بر این اساس باید حماس را خلع سلاح کند.

 

گفتنی است در حمله هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی به سه شهروند فلسطینی سوار بر موتور سیکلت در منطقه سودانی در شمال غزه، یک فلسطینی به نام "محمد احمد عارور" (30 ساله) به شهادت رسید و دو تن دیگر به نام های حماده حسن نصر (25 ساله) و علی عارور (8 ساله) زخمی شدند که حال حسن نصر وخیم گزارش می شود. سخنگوی ارتش صهیونیستی مدعی شد که ارتش تعدادی از مبارزان مقاومت را که سعی در اجرای عملیات ضد صهیونیستی داشتند، هدف قرار داد./982/ب101/د

ارسال نظرات