۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۰۹۵۶۶
مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب خبر داد؛

برپایی نخستین نمایشگاه دائمی کتاب در پردیسان قم

خبرگزاری رسا ـ مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب از برپایی نخستین نمایشگاه دائمی کتاب در منطقه پردیسان قم خبر داد.
نمايشگاه دائمي کتاب در پرديسان قم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد روحانی، مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به برپایی نمایشگاه دائمی کتاب در پردیسان قم اظهار کرد: این نمایشگاه به همت انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب با توجه به ظرفیت علمی و فرهنگی منطقه پردیسان و استقرار دانشگاه‌ها در این منطقه برپا شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تدبیر اولیه این بود حداقل 2 هزار عنوان کتاب مختلف برای اقشار مختلف دانشگاهی،‌ حوزوی و کودک و نوجوان در این نمایشگاه عرضه شود، ولی اکنون بالغ بر 3 هزار و 300 عنوان کتاب از 70 ناشر در موضوعات مختلف در این نمایشگاه ارائه شده است که تا پایان سال جاری در نظر داریم تعداد کتاب‌های این نمایشگاه را به 5 هزار عنوان برسانیم.

 

مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب عنوان کرد: اکثر دانشگاه‌ها و مراکز علمی مانند دانشگاه آزاد، پیام نور، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی رحمةالله علیه، دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام و موسسه شیعه‌شناسی می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.

 

وی یادآور شد: بن‌های 10 درصدی آماده شده که در نماز جمعه هفته جاری توزیع می‌شود که افراد با این بن‌ها می‌توانند از تخفیف در نظر گرفته شده، بهره‌مند شوند.

 

روحانی تصریح کرد: در آینده نزدیک نرم‌افزارهای علمی و مناسب کودکان و نوجوانان نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دائمی کتاب پردیسان در جوار دانشگاه ادیان و مذاهب رو به روی مسجد امام صادق علیه السلام واقع شده و علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 8 تا 14 و بعد از ظهرها از ساعت 17 تا 21 از نمایشگاه بازدید کنند.

 

مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب ابراز امیدواری کرد با توجه به وضعیتی که در بین قشر حوزوی و دانشگاهی در منطقه پردیسان است این نمایشگاه بتواند در راستای ارتقای فرهنگی منطقه پردیسان نقش مهمی را ایفا کند./997/د102/ق

ارسال نظرات