۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۲۱۰۰۵۴
آیت الله آصفی:

بحران داعش از سوی آمریکا و عربستان اداره می‎شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق، بحران کنونی این کشور و اشغال چندین شهر از سوی داعش را بحرانی اداره شده از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و قطر عنوان کرد.
آيت الله محمد مهدي آصفي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، آیت الله شیخ محمد مهدی آصفی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق با صدور پیامی از لبیک گویی ملت این کشور ویژه جوانان برای مشارکت در جنگ علیه داعش تشکر کرد.

 

در این پیام آمده است: از جوانان عراقی که بلافاصله به ندای حضرت آیت الله سیستانی پاسخ داده و برای مشارکت در جنگ علیه تروریست های فاسد داعش به مراکز ثبت نام روانه شدند، تقدیر و تشکر می کنم.

 

وی افزود: کشوری که چنین جوانانی غیوری نسبت به دین، وطن و کرامتشان دارد مطمئنا به اذن خداوند دچار شکست نخواهد شد.

 

آیت الله آصفی بحران کنونی عراق را توطئه برخی کشورها دانست و تأکید کرد: آنچه امروز در عراق رخ می دهد در ادامه توطئه های گسترده ای است که از سوی آمریکا، اسرائیل، عربستان و قطر و مزدوران آنها در عراق صورت می گیرد. آنها با چنین اقداماتی درصدد شکست نظام سیاسی و شرعی در عراق هستند تا قدرت بار دیگر در اختیار باندها قرار گیرد.  

 

این عالم عراقی ادامه داد: جنگ روحی و شایعه از سوی برخی شبکه های ماهواره ای و روزنامه های مورد حمایت استکبار جهانی و عربی نیز در کنار جنگ نظامی علیه ملت عراق همراه شده است.

 

وی بر لزوم توجه به فرامین مراجع تقلید تأکید کرد و اظهار داشت: در این شرایط سخت باید به صورت استوار در یک سنگر قرار گرفته و با اعتماد به نفس، هوشیاری و ایمان به فرامین مراجع تقلید در کنار نیروهای امنیتی ایستاده و سلاح را برای دفاع از دین و وطن و کرامتمان پس از ثبت نام در مراکز رسمی و آموزش های لازم برای جنگ بر دوش بگیریم.

 

آیت الله آصفی در بخش پایانی این پیام تصریح کرد: بدانید که خداوند با شماست و خون شهدا بیهوده نخواهد رفت. پیروزی به اذن خداوند از آن شما است و دشمنان با ذلت و خواری بازخواهند گشت./980/ب902/د

ارسال نظرات