۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۲۱۱۶۵۷

تهدید جدید نتانیاهو علیه حماس

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم سه ماموریت اصلی شناسایی و بازداشت مجریان عملیات گروگان گیری در الخلیل و تداوم حمله به "حماس" را در راس برنامه های خود قرار داده است.
نتانياهو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نیامین نتانیاهو در کنفرانس مطبوعاتی که قبل از برگزاری نشست فوق العاده کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی طی سه شنبه شب گذشته ترتیب داده شد، خاطر نشان کرد که سرویس های امنیتی این رژیم تمامی کسانی را که در اجرای عملیات اسارت و قتل شهرک نشینان صهیونیست نقش داشته و یا به آن کمک کرده اند، شناسایی و بازداشت خواهد کرد و از نظر ما ریختن خون آنها هیچ مانعی ندارد.

 

نتانیاهو همچنین بار دیگر مدعی شد که جنبش حماس در باریکه غزه اقدام به تشویق و تحریک فلسطینیان به اجرای عملیات های گروگان گیری نظامیان صهیونیستی می کند و از سوی دیگر، مسؤولیت عملیات های اخیر شلیک موشک به سمت شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه متوجه این جنبش است و ارتش عبری به این عملیات ها پاسخ محکمی خواهد داد.

 

وی با اشاره به تصمیم ارتش صهیونیستی برای توسعه دایره عملیات های نظامی خود در باریکه غزه در صورت لزوم، خاطر نشان کرد که حماس باید تاوان اقدامات و عملیات های خود را پس دهد.

 

موشه یالون وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس نیز ضمن قدردانی از تلاش های سرویس های امنیتی رزیم صهیونیستی برای پیدا کردن 3 نظامی ناپدید شده، به جنبش حماس نسبت به عواقب و پیامدهای تداوم شلیک موشک هشدار داد.

 

یالون تصریح کرد که ارتش عبری به حملات آتی از باریکه غزه علیه شهرک های صهیونیست نشین پیرامون این منطقه واکنش نشان خواهد داد و به شیوه عاقلانه این روش را ادامه خواهد داد./982/ب102/د

ارسال نظرات