۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۲۱۲۴۳۹
شیخ نعیم قاسم:

داعش ابزار آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان گروه تروریستی داعش را برندی آمریکایی توصیف کرد که از به واسطه پول‌های نفتی حمایت و راهبری می‌شود.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با مصطفی حسین، نماینده سابق پارلمان لبنان به بحث و گفت‌وگو درباره آخرین تحولات این کشور و منطقه پرداخت.

 

وی در این دیدار به ستایش از اقدامات امنیتی ارتش لبنان پرداخت و گفت: ارتش لبنان توانست ضربات مهلکی را به گروه‌های تکفیری در خاک لبنان وارد کند که این امر در کنار احساس خطر همه گروه‎‌های سیاسی لبنان نسبت به جدی بودن تروریسم، بسیار خوشحال کننده است.

 

وی افزود: با این وجود عده ای معدود با ربط دادن حضور نظامی حزب الله در سوریه با اقدامات تروریست‌ها سعی در آزار و اذیت مقاومت اسلامی دارند اما آنان نیز باید از اتفاقات عراق درس بگیرند و دست از این اقدامات خود بردارند.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان با بیان اینکه داعش به هیچ کسی رحم نمی‌کند و مردم را تنها به عنوان بنده خود می‌پذیرد، تصریح کرد: داعش، برندی آمریکایی است که به واسطه دلارهای نفتی حمایت و رهبری می‌شود و مهم‌ترین هدف آن تجزیه کشورهای منطقه و ایجاد فتنه و شورش در جهان اسلام است.

 

نعیم قاسم، آثار زیانبار داعش برای جهان اسلام را بسیار روشن و واضح توصیف کرد و اظهار داشت: توهم استفاده ابزاری از داعش بنا به دلخواه برخی کشورها بسیار بیهوده است و حامیان این گروه تروریستی هزینه هنگفتی را برای خود دست و پا خواهند کرد.

 

وی بر لزوم هم‌افزایی گروه‌های اسلامی و ملی در لبنان و سایر کشورهای اسلامی به منظور مبارزه با داعش و سایر گروه‌های تروریستی ـ تکفیری تاکید کرد و گفت: این گروه‌های تکفیری که به کنار زدن هر اندیشه ای جز اندیشه افراطی خود می‌پردازند برای ادامه به جنایت‌های خود نیاز به هیچ بهانه‌ای ندارند و با خیال راحت به قتل و کشتار مردم بی‌گناه ادامه می‌دهند.

 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: متاسفانه برخی فراموش کرده‌اند که رژیم صهیونیستی خطر اصلی جهان اسلام است و در حالی که این رژیم به جنایت‌های خود در حق ملت مظلوم فلسطین ادامه می‌دهد هیچ واکنش جدی در محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی شاهد نیستیم./983/ب902/د

ارسال نظرات