۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۳
کد خبر: ۲۱۲۸۴۳
سید علی فضل الله:

مقاومت اسلامی فلسطین نباید به کشورهای عربی امید داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت بر لزوم اتکا به نفس گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد و گفت: مقاومت اسلامی در فلسطین نباید امیدی به کشورهای عربی سرسپرده به رژیم صهیونیستی داشته باشد.
سيد علي فضل الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، اما مجمعه بیروت در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته که در مسجد حسنین (ع) برگزار شد، با تمجید از فداکاری‌های و جانفشانی مردم غزه با وجود همه جنایت‌ها و کشتارهای رژیم صهیونیستی، عنوان داشت: موشک‌های مقاومت اسلامی که به هر نقطه از فلسطین اشغالی قابل دسترسی است امروز همان کاری را با صهیونیست‌ها می‌کند که آنها سال‌ها در حق ملت فلسطین روا داشتند.


وی افزود: مقاومت اسلامی سبب ترس رژیم صهیونیستی شده و خسارت‌هایی را به این رژیم اشغالگر وارد کرده است.

 

خطیب جمعه بیروت با بیان اینکه مقاومت اسلامی فلسطین بدون توجه به مذاکره و تصمیمات بین المللی با اتکا به توانایی‌های خود به دفاع از ملت فلسطین ایستاد، گفت: مقاومت اسلامی بدون چشمداشت به رایزنی کشورهای عربی و اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند و ضعف خود در برابر تسلیحات پیشرفته این رژیم را به قدرتمندی تبدیل کردند.

 

حجت الاسلام فضل الله به تمجید از صبر و شکیبایی ملت فلسطین و ایستادگی مقاومت اسلامی پرداخت و با تاکید بر اینکه نیروهای مقاومت نباید به کمک کشورهای عربی امیداور باشند، اظهار داشت: کشورهای عربی در حالی سرسپرده آمریکا شده‌اند که این کشور بارها به صراحت اعلام کرده در هر شرایطی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند.

 

وی ملت‌های اسلامی را به حمایت همه جانبه از ملت فلسطین و ایستادگی در برابر اسراییل دعوت کرد و گفت: کشورها و ملت‌های عربی و اسلامی باید به جای اختلافات داخلی در برابر رژیم صهیونیستی موضع گیری کنند و با قدرت به مخالفت با این رژیم بپردازند.

 

وی در ادامه با اشاره به شرایط عراق و لبنان و تهدیهد گروه‌های تکفیری برای افزایش اقدامات تروریستی، افزود: برخی درحال برآورده کردن رویای دشمنان جهان اسلام مبنی بر تقسیم عراق و سایر کشورهای اسلامی هستند که این امر خطرناک نیازمند توجه ویژه امت اسلامی است.

 

حجت الاسلام فضل الله تصریح کرد: ملت عراق باید با اتکا به وحدت ملی و حمایت از حکومت مرکزی خود به عملی شدن توافق سیاسی و حل بحران‌های موجود در این کشور کمک کنند./983/ب902/د

ارسال نظرات