۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۳
کد خبر: ۲۱۳۱۱۳
شیخ نعیم قاسم:

مقاومت اسلامی توان به زانو درآوردن رژیم صهیونیستی را دارد

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان موضع گیری سازمان ملل و کشورهای بزرگ را در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی دوگانه خواند و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی هیچ ابایی از کشتن زنان و کودکان بی‌پناه ندارد.
شيخ نعيم قاسم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، نایب رییس جنبش حزب الله لبنان، رژیم صهیونیستی را خطری برای همه بشریت توصیف کرد و گفت: آنچه امروز در غزه رخ می دهد نشانگر ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی است. رژیمی که از کشتار زنان و کودکان بی‌پناه هیچ ابایی ندارد.

 

وی افزود: بحران اخیر در فلسطین اشغالی نیز ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی است و این رژیم از هر فرصتی برای آتش افروزی استفاده می‌کند.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان با بیان اینکه اسراییل سبب ناامنی و بحران در منطقه است، خاطرنشان کرد: نظام بین الملل نه تنها رژیم صهیونیستی را محکوم نمی‌کند بلکه به حمایت از این رژیم می پردازد. آمریکا و سایر کشورهای قدرتمند نیز به جای انتقاد از عملکرد دولت مردان صهیونیست، موشک‌های مقاومت را عامل نبرد اعلام می‌کنند.

 

نعیم قاسم موضع‌گیری‌های دوگانه دبیرکل سازمان ملل را نیز بسیار ناامید کننده خواند و گفت: بان کی مون در حالی اقدامات مقاومت اسلامی فلسطین را محکوم کرد که در مقابل تنها دولت نتانیاهو را به آرامش دعوت می کند.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه اغلب کشورهای عربی با وجود وضعیت وخیم ملت فلسطین و نوار غزه سکوت اختیار کرده و هیچ واکنشی به کشتار رژیم صهیونیستی در نوار غزه نشان نمی‌دهند.

 

معاون دبیرکل حزب الله با تاکید بر اینکه ملت فلسطین حق دفاع از خود در برابر اشغالگران را دارند، اظهار داشت: مقاومت اسلامی فلسطین با اتکا به نیروهای درون زا مانند مقاومت لبنان، رژیم صهیونیستی را به زانو در می‌آورد.

 

نعیم قاسم اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را اشتباهی بزرگ از سوی این رژیم خواند و تاکید کرد: مقاومت اسلامی فلسطین توانست به پشتوانه موشک‌های خود توازنی را در تقابل نظامی با رژیم صهیونیستی ایجاد کند./983/ب902/د

ارسال نظرات