۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۲۱۳۶۸۳
سید عمار حکیم:

عذاب الهی در انتظار مسؤولان امنیتی خائن است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، عذاب الهی و همچنین ذلت و خواری را آینده حتمی مسؤولان امنیتی دانست که به کشور خیانت کرده و شهرهای عراق را دراختیار داعش قرار دادند.
سيد عمار حکيم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق که شب گذشته در دفتر خود در بغداد سخنرانی می کرد هرگونه مذاکره با مخالفان نظام سیاسی این کشور را غیرممکن دانست و گفت: وحدت و همبستگی عراق از اولویت های دوره کنونی به شمار می آید که باید آن را در کنار مبارزه با تروریسم پیگیری کرد.

 

وی افزود: مذاکره و گفت وگو باید در چارچوب پیشرفت، اصلاح و محافظت از نظام سیاسی باشد که پذیرش این نظام از پایه های آغاز مذاکرات است. ما آمادگی کاملی برای شنیدن اعتراضات و نقطه نظرهای جریان های مختلف داریم.

 

حکیم تأکید کرد: اما به هیچ وجه نمی توانیم با کسانی به گفت وگو بپردازیم که قانون اساسی و نظام سیاسی کشور را به رسمیت نمی شناسند چرا که این گفت وگو کاملا بی نتیجه است.

 

رییس مجلس اعلای اسلامی از فتنه انگیزی برخی جریان های سیاسی به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: برخی از این جریان ها در حال بسیج طایفه ای و قومیتی هستند و می خواهند کشور را به سوی تجزیه سوق دهند. اما ملت عراق همانند گذشته یکپارچه و متحد باقی مانده و به همزیستی مسالمت آمیز ادامه خواهد داد.

 

وی خاطر نشان ساخت: حفظ دین از انحراف در مدارس و اندیشه های گمراه که درصدد مخدوش ساختن چهره اسلام است از مهمترین اصول مدیریت موفقیت آمیز به شمار می آید. اتخاذ تصمیم های عجولانه و منفعلانه و همچنین فشار بر آزادی های عمومی سبب ناکارآمد شدن مدیریت می شود.

 

حجت الاسلام حکیم درباره خیانت برخی رهبران امنیتی از موصل نیز گفت: آنان مطمئنا دچار خواری و لعنت شده و نسل های آینده نیز در قبال این خیانت بی تفاوت نمی نشینند. همچنین عذاب الهی به دلیل خیانت و توطئه و سپردن کشور به تروریست ها در انتظار آنان خواهد بود./980/ب902/د

ارسال نظرات