۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۱۵۴۴۸

پنجمین شماره نشریه خبری «زائر» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پنجمین شماره نشریه خبری بعثه‌ مقام معظم رهبری؛ «زائر» با تیتر اصلی از شعار حج سال ۹۳ با عنوان «حج؛ معنویت، خودباوری و اتحاد اسلامی» ویژه حجاج و زائران ایرانی حج ۹۳ منتشر شد.
زائر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پنجمین شماره نشریه خبری بعثه مقام معظم رهبری «زائر» با تیتر اصلی از شعار حج سال 93 با عنوان «حج؛ معنویت، خودباوری و اتحاد اسلامی» ویژه حجاج وزائران ایرانی حج 93 منتشر شد.

معتادان ایرانی از سفر به حج تمتع و عمره باز می‌مانند، برنامه‌ریزی دقیق لازمه یک حج مطلوب است، بانوان در حج تمتع امسال پیشی گرفتند، از دیگر عناوین صفحه نخست پنجمین شماره نشریه خبری زائر است.

عید فطر عیداولیای خدا و پیروزی عقل و دین برهوای نفس است، زائران 13 استان می‌توانند مدینه اول بودن را انتخاب کنند، افزایش خرج و هزینه سفر حج و بیمه زائران در تاجیکستان، برنامه ریزی دقیق لازمه یک حج مطلوب است و تمرکز در تهیه چمدان‌های حجاج از دیگر عناوین این نشریه به شمار می‌آید.

همچنین اخبار کوتاه از حج و زیارت و اخباری از مکه و مدینه از دیگر عناوین نشریه زائر به شمار می‌رود.

این نشریه تا زمان اعزام زائران حج تمتع هر دو هفته یکبار منتشر و در اختیار زائران حج93 قرار خواهد گرفت.

این نشریه با هدف اطلاع رسانی به زائران ایرانی در خصوص مسایل و اخبار حج انتشار می‌یابد تا زائران بتوانند با آگاهی کامل مراسم مذهبی و عبادی خود را انجام دهند.

مدیران، روحانیون، زائران و کارگزاران حج می‌توانند برای دریافت نسخه التکرونیکی نشریه خبری «زائر»، نشانی الکترونیکی (ایمیل) خود را به شماره پیامک 500026914 ارسال کنند./917/د102/ق

ارسال نظرات