۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۲۱۶۰۱۱

صدای جلال الدین همائی پس از 41 سال در رادیو کتاب

خبرگزاری رسا ـ علاقمندان به شنیدن صدای فرهیختگانی که سالهای دور برنامه ای در رادیو داشته اند، می تواند با دنبال کردن برنامه "گنجینه" رادیو کتاب از شنیدن آن لذت ببرند.
همايي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در برنامه «گنجینه» هرهفته قطعات صوتی به یاد ماندنی موجود در آرشیو رادیو را که حداقل 35 سال از تولید آن می­گذرد، به سمع مخاطبان خواهد رساند . برنامه این هفته به پخش صدای استاد مرحوم جلال الدین همائی نویسنده، ادیب، شاعر، ریاضی‌دان و مورّخ معاصر اختصاص دارد. همایی قرآن را از حفظ داشت و در شعر تخلصش «سنا» بود.آثار مکتوب بسیاری از جمله تاریخ ادبیات ایران ، تفسیر مثنوی مولوی ، فنون بلاغت و صناعت ادبی ، اسرار و آثار واقعه کربلا  و .... به یادگار مانده است.

 

برنامه " گنجینه " هر هفته دوشنبه ها ساعت 19:30 به مدت سی دقیقه به تهیه­کنندگی خانم جعفرآبادی و گویندگی آقای قهرمان تولید و پخش می گردد.

 

رادیو کتاب روی موج اف ام ردیف 5/95 مگاهرتز هر روز از ساعت 18 تا 2 بامداد به سمع علاقمندان می رسد. مخاطبان نیز می توانند از طریق گیرنده های دیجیتال و یا وبگاه www.bookradio.ir برنامه های رادیو کتاب را دریافت کنند. ارتباط با رادیو کتاب از طریق شماره پیامک 30000900 و یا رایانامه radiobook@irib.ir امکان پذیر است./1327/د102/ق

ارسال نظرات