۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۲۱۶۵۷۶

حمایت علمای اهل سنت لبنان از مواضع سید حسن نصرالله

خبرگزاری رسا ـ علمای اهل سنت لبنان به حمایت از مواضع دبیرکل حزب الله لبنان در راستای مصونیت جهان اسلام از گزند رژیم صهیونیستی پرداختند.
سيد حسن نصرالله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دو تن از علمای اهل سنت لبنان با انتشار بیانیه‌هایی جداگانه در واکنش به سخنان روز گذشته سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، حمایت خود را از مواضع وی اعلام کردند.


ماهر حمود، امام جماعت مسجد القدس صیدا با تاکید بر اینکه اظهارات سید حسن نصرالله درباره مقابله با تروریسم بسیاری منطقی و واقع‌بینانه است، گفت: سخنان منطقی سیدحسن نصرالله برای دوستان و دشمنان حزب الله باورپذیر و صحیح است.

 

این عالم اهل سنت لبنانی، تاکید دبیرکل حزب الله برای توجه به مساله فلسطین را بسیار مهم خواند و گفت: نصرالله مشکلات ملت فلسطین و جنایت‌های اشغالگران رژیم صهیونیستی از گذشته تا امروز را برای همگان یادوری کرد.

 

از سوی دیگر، شیخ احمد القطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان با اعلام حمایت از مواضع حزب الله لبنان درباره تحولات منطقه گفت: سید حسن نصرالله مانند همیشه تحلیل جامعی را نسبت به آنچه که در منطقه در حال اتفاق است برای همگان ارائه کرد و همه تلاش خود را برای تفهیم افکار عمومی نسبت به تهدیدهای پیش رو به کار گرفت.

 

وی خواستار توجه به سخنان دبیرکل حزب الله بدون تعصب و توجه به مسائل سیاسی و طایفه‌ای شد و افزود: سید حسن نصرالله بیش از هرچیزی به آینده جهان اسلام توجه دارد و با توجه به آسیب‌ها و تهدیدهای موجود، سعی در ناکام گذاشتن نقشه‌های دشمنان جهان اسلام دارد.

 

گفتنی است سید حسن نصرالله شب گذشته دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت هشتمین سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه سال 2006 اعلام کرد که این جنگ فراتر از لبنان و فلسطین و جنگی واقعی بود که هدفش نابود کردن مقاومت بود نه فقط خلع سلاح. /983/ب902/د

ارسال نظرات