۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۱۶۶۲۰
رییس تشکیلات خودگردان فلسطین:

تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی خط قرمز است

خبرگزاری رسا ـ محمود عباس تأکید کرد: تلاش رژیم صهیونیستی برای تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی میان مسلمانان و یهودیان خط قرمز ماست و هرگز آن را نمی پذیریم.
تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی خط قرمز است

 

به گزارش خبرگزاری رسا،  محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین دیروز، 25 مردادماه، در دیدار با رهبران و فرماندهان فلسطینی در شهر رام الله گفت: رژیم صهیونیستی سعی دارد مسجدالاقصی را تقسیم زمانی یا مکانی کند، اما ما به اسرائیل و همه جهان می‌گوییم که این کار خط قرمز ماست و شرایط به هر صورتی که باشد هرگز آن را نمی پذیریم. همچنین به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم که قدس در اشغال بماند و یا یهودی شود.


محمود عباس در ادامه به مذاکرات هیات فلسطینی و اسرائیلی در قاهره اشاره کرد و گفت: تشکیلات خودگردان فلسطین تنها طرح آتش‌بس مصر را قبول می‌کند و هیچ طرح جایگزین دیگری را برای توقف تجاوز اسرائیل به نوار غزه نخواهد پذیرفت.


وی افزود: چیزی که برای ما اهمیت دارد، توقف کشتارها و تخریب‌ها در نوار غزه است. چرا که آنچه در این جنگ رخ داد در جنگ‌های پیشین رخ نداده است.


محمود عباس تصریح کرد: اصلاح و تعمیر مکان‌های ویران شده فایده‌ایی ندارد، بلکه باید ساختمان‌های تخریب‌شده  را به کل آواربرداری کرد و از اول ساخت.


در این نشست همچنین، آخرین تحولات و نتایج گفت‌وگوهای هیئت فلسطینی با هیئت اسرائیلی در قاهره مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت. /982/د102/ک

منبع: ایکنا

 

ارسال نظرات