۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۲۱۶۸۱۲

عرضه یونیفرم اسلامی برای دانش‎آموزان در انگلیس

خبرگزاری رسا ـ یکی از بزرگترین فروشگاه‎های زنجیره‎ای در انگلیس برای نخستین بار در تاریخ این فروشگاه یونیفرم دانش‎آموزی را به همراه حجاب اسلامی به فروش می‎رساند.
دانش آموزان مسلمان و محجبه در انگليس
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی میل، فروشگاه زنجیره ای John Lewis در انگلیس برای نخستین بار حجاب اسلامی را نیز به همراه یونیفرم مدارس به مشتریان خود عرضه می کند.
 فروشگاه زنجیره ای John Lewis از جمله فروشگاه های شناخته شده در انگلیس محسوب می شود و اعلام کرده است که روسری و سایر پوشش های اسلامی از این پس به همراه یونیفرم مدارس در شعبه های این فروشگاه در شهرهای لندن و لیورپول به فروش می رسند. 
 در سال‌های اخیر بحث‌های بسیاری در مورد این که دختران مسلمان می‌توانند در مدارس دولتی پوشش اسلامی داشته باشند و یا باید از یونیفرم های استاندارد استفاده کنند در انگلیس به راه افتاده است.
خانواده های مسلمان در انگلیس از این که یک فروشگاه زنجیره ای معتبر در کنار بلوز و شلوار مدارس اقدام به عرضه پوشش اسلامی نیز نموده است بسیار خوشحال هستند.
فروشگاه زنجیره ای John Lewis موفق شده است که تامین یونیفرم دانش آموزان مدرسه اسلامی Islamia Girls را با امضای قراردادی بر عهده بگیرد./990/ب903/ک
ارسال نظرات