۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۲۱۷۵۵۹

خشم مسلمانان انگلیس از بریدن سر خبرنگار آمریکایی به دست داعش

خبرگزاری رسا ـ مسلمانان ساکن انگلیس نسبت به بریدن سر خبرنگار آمریکایی به دست نیروهای داعش واکنش نشان داده و تاکید کردند که اقدامات تروریستی داعش هیچ نسبتی با دین اسلام ندارد.
تروريست داعش در حال اعدام خبرنگار آمريکايي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، مسلمانان ساکن انگلیس که از دیدن صحنه سر بریدن خبرنگار آمریکایی به وسیله تروریست انگلیسی عضو گروه تکفیری داعش شوکه شده‎اند خشم خود را از چنین اقداماتی که به نام اسم صورت می‎گیرد ابراز کردند.
 محمد شفیق، مدیر اجرایی بنیاد رمضان در انگلیس در این ارتباط می گوید: ما به عنوان مسلمانان انگیس، تروریسم و گروه شیطانی داعش را محکوم کرده و از هر کسی که از آنان حمایت می‌کند متنفریم.
مسلمانان انگلیس اعلام کرده اند که حاضرند با پلیس انگلیس برای یافتن تروریست ها و افرادی که از گروه هایی مانند داعش حمایت می کنند همکاری کنند.
مدیر اجرایی بنیاد رمضان در انگلیس خاطرنشان کرد: هر کس که با چنین اقداماتی مرتبط است باید به پلیس و نیروهای امنیتی معرفی شود.
مادر یکی از جوانان مسلمان انگلیسی نیز که پسرش به تروریست های داعش در سوریه پیوسته این گروه را به خیانت به اسلام و جنایت بر ضد بشریت متهم کرد.  
تعدادی از امامان جماعت و علمای شناخته شده مسلمان ساکن انگلیس نیز با انتشار یک فایل ویدئویی مخالفت خود را با اندیشه ها و اقدامات گروه تکفیری داعش ابراز کردند.
شورای مسلمانان انگلیس نیز در هفته گذشته و با انتشار بیانیه ای انزجار خود را از اقدامات گروه داعش اعلام کرده بود./990/ب902/ک
ارسال نظرات