۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۲۱۷۹۳۳

تودیع و معارفه مسؤولان جامعة‌المصطفی در ترکیه

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مسؤولان نمایندگی جامعةالمصطفی در ترکیه، با حضور جمعی از مسؤولان ایران و ترکیه برگزار شد.
توديع و معارفه مسؤولان نمايندگي المصطفي در ترکيه

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، مراسم تودیع و معارفه مسؤولان نمایندگی جامعةالمصطفی در ترکیه، با حضور جمعی از مسؤولان ایران و ترکیه برگزار شد.

 

این مراسم با حضور حجت الاسلام رجایی معاون پژوهش جامعةالمصطفی، آقای توسلی معاون سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول، رییس امور دینی بنیاد بزرگ علویون ترکیه، رایزن فرهنگی استانبول، مسؤولان نهادهای ایرانی، اعضای شورای عالی نمایندگی، امام مسجد والده‌خان ایرانیان، مسؤولان برخی نهادهای شیعیان و اهل‌سنت و جمعی از دانش‌آموختگان المصطفی برگزار شد.

 

در این مراسم، حجت‌الاسلام رجایی، معاون پژوهش جامعةالمصطفی با ابلاغ مراتب سلام و امتنان آیت‌الله اعرافی، رییس المصطفی، از خدمات حجت الاسلام عبداللهی در سمت نماینده جامعةالمصطفی در ترکیه تقدیر کرد و برای حجت الاسلام جعفر یوسفی به عنوان رییس جدید این نمایندگی آرزوی توفیق کرد.

 

گفتنی است، حجت الاسلام عبداللهی نیز در این مراسم ضمن تقدیر و سپاس از همه نهادها و تشکل‌ها به ویژه دانش‌آموختگان المصطفی، گزارشی از فعالیت‌های پنج ساله نمایندگی را ارائه کرد و با خیر مقدم به نماینده جدید، برای وی آرزوی موفقیت کرد./907/د102/ک

 

ارسال نظرات