۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۱۸۱۷۹
عضو ارشد حزب الله:

گروه‎های سیاسی لبنان وعده‎ سفارتخانه‎های عربی را جدی نگیرند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، با تاکید بر اینکه برخی خطر گروه‌های تکفیری برای لبنان را نادیده می‌گیرند، عنوان کرد: وحدت و یکپارچگی تنها راه مقابله با گروه‌های تکفیری و تروریستی است.
سيد هاشم صفي الدين، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی این حزب در سالن امام خمینی بیروت برگزار شد، وضعیت موجود لبنان را فوق العاده برشمرد که نیازمنده تلاش مضاعف از سوی نهادهای دولتی و مردم این کشور است و گفت: لبنان با توجه به شرایط بغرنج منطقه چالش‌های بسیاری را پیش رو دارد که همگان باید نسبت به آن آگاه و هوشیار باشند.

 

وی تصریح کرد: گروه‌های سیاسی لبنان باید واقع بینانه به مشارکت در روند سیاسی بپردازند و وعده‌های برخی سفارت‌های عربی مبنی بر تغییر معادلات در آینده نزدیک به منظور ایجاد فشار بر حزب الله را جدی نگیرند.

 

حجت الاسلام صفی الدین با تاکید بر اینکه انتخاب رییس جمهور آینده باید در اولویت گروه‌های سیاسی قرار بگیرد، گفت: تنها به واسطه وحدت کلمه و یکپارچگی ملی می‌توان از تهدیدهای رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری جان سالم به در برد و به مقابله با آن پرداخت.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان، موضع‌گیری شدید کشورهای آمریکایی و اروپایی را دلیلی بر جدی بودن خطر داعش برای دنیا عنوان کرد و گفت: با وجود همه اقدامات جنایتکارانه از سوی گروه‌های تکفیری در لبنان و سایر کشورهای اسلامی هنوز برخی معتقدند که حزب الله به بزرگ‌نمایی خطر تکفیری‌ها و تروریست‌ها برای لبنان می‌پردازد.

 

حجت الاسلام صفی الدین افزود: برخورد عاقلانه و قاطعانه با تروریسم در لبنان و تحمل مسؤولیت از سوی مردم و گروه‌های سیاسی با حمایت کامل از ارتش می‌تواند آینده لبنان را از خطر تکفیری‌ها تضمین کند./983/ب902/د

ارسال نظرات