۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۲۱۹۴۰۵

ممانعت از ورود زنان به مسجد الاقصی برای پنجمین روز متوالی

خبرگزاری رسا ـ رژیم صهیونیستی برای پنجمین روز متوالی از ورود زنان فلسطینی به مسجد الاقصی ممانعت کرد. این در حالی است که اوضاع حاکم بر این مسجد متشنج است.
ممانعت از ورود زنان به مسجد الاقصی برای پنجمین روز متوالی

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، به دنبال ممانعت نیروهای پلیس صهیونیستی از ورود زنان فلسطینی به مسجد الاقصی، فلسطینیان مقابل دروازه های خارجی این مسجد دست به تظاهرات زدند و فریاد الله اکبر سردادند.

در همین حال، صدها نمازگزار و طلاب علوم دینی در پرتو تدابیر امنیتی شدید نیروهای پلیس صهیونیستی مقابل دروازه های مسجد الاقصی در این مسجد مبارک حاضر شده اند.

همچنین شهرک نشینان صهیونیست با 8 دستگاه اتوبوس و تحت حمایت گشتی های صهیونیستی به شهرک نابلس یورش برده و وارد آرامگاه حضرت یوسف (ع) شدند. در همین حال شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در اطراف و پشت بام منازل مجاور به منظور تامین امنیت صهیونیست ها مستقر شده بودند.

در پی این اقدام، درگیری های شدیدی میان فلسطینیان و شهرک نشینان صهیونیست در محوطه های آرامگاه حضرت یوسف (ع) و ورودی شهرک بلاطه به وقوع پیوست که طی آن جوانان فلسطینی به سمت صهیونیست ها سنگ پرتاب کردند و نظامیان صهیونیست نیز با شلیک گاز اشک آور و نارنجک های صوتی اقدام به سرکوب آن ها کردند.

شاهدان عینی تصریح کردند که شهرک نشینان صهیونیست نزدیک به 4 ساعت در این منطقه مانده و در حال برگزاری مراسم های تلمودی بودند و صدای آوازخوانی آن ها از داخل آرامگاه به گوش می رسید. /982/د102/ک

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

 

ارسال نظرات