۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۲۱۹۵۹۰
مقام ارشد سازمان جاسوسی اسرائیل فاش کرد:

رژیم صهیونیستی قدرت حماس را دست‎کم گرفته بود

خبرگزاری رسا ـ یک افسر ارشد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی فاش کرد که ارتش این رژیم قدرت حماس را در جریان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه دست‎کم گرفته بود.
مبارزان حماس
 
به گزارش خبرگزاری رسا، یک افسر ارشد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی فاش کرد که ارتش این رژیم قدرت حماس را در جریان تجاوز اخیر اسرائیل به نوار غزه دست‎کم گرفته بود.  
این افسر ارشد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به گروهی از خبرنگاران خارجی گفت که تصور نمی کرده است که حماس بتواند به مدت 50 روز در برابر حملات نظامی اسرائیل مقاومت کند.
وی با اشاره به قدرت موشکی حماس گفت: اکثر موشک های فلسطینیان در زیر زمین قرار داشت.
این افسر ارشد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که فلسطینیان موشک هایشان را در زیر زمین پنهان کرده و کیلومترها دورتر و از طریق کنترل از راه دور آنها را به طرف اسرائیل شلیک می کردند.
وی افزود: پنهان بودن موشک های فلسطینیان در زیر زمین کار ما را برای یافتن و هدف قرار دادن آنها مشکل کرده بود.
افسر ارشد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با بیان این ادعا که مبارزان فلسطینی در خارج از غزه آموزش دیده اند، گفت: مبارزان فلسطینی مانند کماندوهای نیروی دریایی نبودند اما از نظر بدنی در وضعیت خیلی خیلی مناسبی قرار داشتند.
رژیم صهیونیستی مدعی است که در جریان تجاوز اخیر این رژیم به غزه 72 نفر اسرائیلی کشته شده اند اما حماس می گوید که تعداد کشته شدگان رژیم صهیونیستی بسیار بیشتر از این تعداد است./990/ب903/ک
ارسال نظرات