۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۲۲۰۰۷۴

تشدید سرکوب پاسداران مسجد الاقصی

خبرگزاری رسا ـ موسسه اوقاف و میراث الاقصی اعلام کرد که دشمن صهیونیستی به تعرضات خود علیه مسجد مبارک الاقصی و نمازگزاران فلسطینی ادامه می دهد.
قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، موسسه اوقاف و میراث الاقصی با انتشار بیانیه ای، تاکید کرد که هدف از این تجاوزات و تعرضات جلوگیری از حضور فلسطینیان در این مکان مقدس است.

 

در بخش دیگر این بیانیه آمده است که با توجه به ورود پی در پی شهرک نشینان و نظامیان صهیونیستی به مسجد الاقصی، حضور فلسطینیان در این مکان مقدس یک سپر انسانی و حمایتی از آن ایجاد می کند.

 

در این بیانیه می خوانیم: مسؤولان صهیونیستی به تازگی تصمیم گرفتند که هنادی حلوانی و نهله صیام را به مدت 40 روز از ورود به این مسجد منع کنند.

 

در همین راستا، ماموران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بعد از ظهر دیروز دوشنبه تعدادی از رانندگان کامیون شرکت کنندگان در راهپیمایی بیارق را به هنگام انتقال نمازگزاران فلسطینی از سرزمین های اشغالی 48 به قدس اشغالی و مسجد الاقصی بازداشت کردند.

 

موسسه یاد شده درباره تکرار تعرضات صهیونیست ها به مسجد الاقصی و سرکوبگری های آنان علیه نمازگزاران و فعالان و حامیان مسجد الاقصی هشدار داد./982/ب103/د

ارسال نظرات