۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۲۲۰۱۲۰

دو فصلنامه مطالعات تاریخی جهان اسلام به درجه علمی-پژوهشی ارتقا یافت

خبرگزاری رسا ـ دو فصلنامه مطالعات تاریخی جهان اسلام وابسته به مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) به درجه علمی ـ پژوهشی ارتقا یافت.
فصلنامه مطالعات تاريخي جهان اسلام

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مطالعات تاریخی جهان اسلام؛ نشریه ای است که از سوی گروه تاریخ اسلام مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) وابسته به جامعه المصطفی العالمیه(ص) منتشر می شود و تا تابستان 1393 شماره سوم آن انتشار یافته است.

 

این مجله به منظور توسعه سرمایه پژوهشی و ارتقا جایگاه و تعمیق مطالعات در خصوص مسایل بنیادین و معاصر کشورهای مسلمان و ارائه راه حل برای آن با رویکرد اسلامی- تاریخی انتشار می یابد از این رو، از مقالات تاریخ معاصر جهان اسلام و ایران در عرصه مذکور از طریق سامانه نشریات جامعه المصطفی العالمیه یا emam.history@gmail.com  استقبال می کند.

 

کمیسیون نشریات علمی  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه مورخ 21 خرداد 1393 با درجه علمی- پژوهشی دو فصلنامه مطالعات تاریخی جهان اسلام از شماره اول (بهار و تابستان 1392) تا خرداد 1395 به صاحب امتیازی جامعه المصطفی العالمیه و مدیر مسؤولی و سردبیری نعمت الله صفری فروشانی و دستیاری دکتر مرتضی شیرودی موافقت کرده است./980/ب102/د

ارسال نظرات