۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۲۲۰۸۵۴

چاپ بیش از 90 عنوان کتاب در سال جاری از سوی به نشر

خبرگزاری رسا ـ بیش از 90 عنوان کتاب درگروه ها و موضوعات گوناگون در پنج ماه نخست سال جاری از انتشارات آستان قدس رضوی سوی (به نشر) منتشر شده است.
کتابهاي  به نشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات آستان قدس رضوی، ترویج معارف اسلامی و سیره اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام علی بن موسی الرضا علیه السلام و ارتقاء دانش و فرهنگ عمومی مطالعه و کتابخوانی به زائران و علاقمندان آن حضرت در سراسر جهان اسلام و عموم مردم ایران از اهداف انتشارات آستان قدس رضوی محسوب می‌شود.

 

 این انتشارات با به کار گیری توان و ظرفیت بالای تولید کتاب در حوزه های مختلف و همچنین بهره گیری از اساتید، نویسندگان، شعرا و هنرمندان برجسته استان و کشور نسبت به چاپ، انتشار و توزیع کتاب و محصولات فرهنگی اقدام می‌کند.

 

در پی این اقدامات طی پنج ماهه اول سال جاری بیش از 90عنوان کتاب شامل چاپ نخست و چاپ های مجدد در حوزه های مختلف کودک و نوجوان، دین و معارف اسلامی، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، مهندسی و پزشکی، هنر و نفایس، تربیت بدنی و همچنین سرگرمی ها در «به نشر» به چاپ رسیده است.

  

از میان این تعداد کتاب، 24 عنوان چاپ نخست بوده و سایر عناوین، از چاپ دوم تا بیست و دومین دوره چاپ را پشت سر گذاشته‌اند.

 

گفتنی است علاقمندان به تهیه مجموعه کتاب های به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه های مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کنند./998/د102/ق

ارسال نظرات