۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۲۰۹۳۰
مدیرعامل «به نشر» خبر داد:

بیش از 30 محصول فرهنگی حوزه رضوی در آستانه ورود به بازار

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل به نشر گفت: بیش از 30 عنوان محصول فرهنگی شامل کتاب، نوشت‌افزار و ملزومات فرهنگی در حوزه رضوی در دست تولید است.
جواد محمدزاده مقدم، مديرعامل به نشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات آستان قدس رضوی، جواد محمدزاده مقدم، مدیرعامل به نشر، با اشاره به اهداف انتشارات آستان قدس رضوی مبنی بر ترویج معارف اسلامی به ویژه معارف ناب رضوی اظهار داشت: ایام دهه کرامت فرصت مناسبی برای بهره‌گیری از ابزار فرهنگی جهت تبیین هرچه بیشتر و بهتر سیره و سبک زندگی رضوی به اقشار مختلف جامعه است.

 

وی ادامه داد: انتشارات آستان قدس رضوی نیز به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی با دغدغه‌های دینی و ترویجی نسبت به تولید و انتشار کتاب‌هایی در زمینه‌های مختلف دینی و اعتقادی به ویژه در حوزه علوم رضوی اقدام کرده است.

 

مدیر عامل به نشر با اشاره به ایام دهه کرامت اضافه کرد: این انتشارات با تولید 30 عنوان کتاب و محصول فرهنگی در حوزه رضوی تلاش دارد تا زائران حرم مطهر رضوی و عاشقان اهل‌بیت علیهم‌السلام را در مسیر سعادت دینی و دنیوی همراهی کند.

 

وی گفت: از این تعداد، 5 عنوان کتاب به چاپ رسیده که 4 عنوان از آن‌ها چاپ نخست بوده و تعداد 8 عنوان کتاب در حال چاپ و 17 عنوان دیگر نیز در آخرین مرحله آماده‌سازی و ارسال به چاپخانه قرار دارند.

 

محمدزاده مقدم افزود: محصولات فرهنگی به نشر نیز که در برگیرنده 4 عنوان نوشت‌افزار شامل 29 مدل کاغذ کادو، دفترچه یادداشت، ساک خرید، پیکسل و استیکر، پازل حرم شناسی شامل 8 نمونه پازل و همچنین شاسی حرم شناسی شامل 8 نمونه شاسی است که در مرحله چاپ می‌باشند.

 

وی ادامه داد: «رساله ذهبیه» (طب الرضا علیه‌السلام)، «امام رضا علیه‌السلام و زندگی»(گزارش و داستان‌هایی از زندگی و شیوه رفتاری امام رضا علیه‌السلام) و همچنین «ویژگی‌های فقه امام رضا علیه‌السلام» از جمله کتاب‌های چاپ و منتشر شده «به نشر» در حوزه رضوی در سال جاری محسوب می‌شوند.

 

محمدزاده مقدم خاطرنشان کرد: مجموعه 7 جلدی پرسمان رضوی، در سال‌های دور، قلمدان‌های فیروزه، سیره اجتماعی ابن الرضا علیه‌السلام و فرقه‌های کلامی عصر امام رضا علیه‌السلام از مهم‌ترین عناوین کتاب‌هایی هستند که در مرحله آماده‌سازی و چاپ می‌باشند.

 

شایان ذکر است علاقمندان به تهیه مجموعه کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی، علاوه بر مراجعه حضوری به فروشگاه‌های فروش و عرضه محصولات فرهنگی به‌نشر، می‌توانند از طریق فروشگاه الکترونیکی به نشانی  www.behnashr.comنسبت به خرید اینترنتی محصولات اقدام کنند./998/

ارسال نظرات