۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲
کد خبر: ۲۲۱۰۸۵

مخالفت مسلمانان استرالیا با دخالت نظامی در عراق به بهانه مبارزه با داعش

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران مسلمانان استرالیا می‎گوید که بیشتر مسلمانان این کشور از دخالت نظامی استرالیا در عراق به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش پشتیبانی نمی‎کنند.
داعش
 
به گزارش خبرگزاری رسا، محمدو سلیم، سخنگوی شورای امامان جماعت استرالیا می گوید که بیشتر مسلمانان این کشور از دخالت نظامی استرالیا در عراق به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش پشتیبانی نمی‎کنند.
 
وی در این ارتباط به پایگاه خبری 774 ABC Melbourne گفت: ما تا به حال نشنیده ایم که هیچ مسلمانی در حمایت از دخالت نظامی استرالیا در عراق به بهانه مبارزه با داعش صحبت کند.
 
سخنگوی شورای امامان جماعت استرالیا خاطرنشان کرد: البته هیچ مشکلی نیست که استرالیا برای کمک های انسان دوستانه در عراق وارد عمل شود.
 
محمدو سلیم افزود: من فکر می کنم که اکثر مسلمانان استرالیا اعتقاد دارند که کشورشان نباید درگیر جنگ دیگری در خاورمیانه شود.
 
وی تاکید کرد که مسلمانان استرالیا بیم آن دارند که دخالت نظامی در عراق منجر به افزایش خشونت ها در این کشور شود.
 
سخنگوی شورای امامان جماعت استرالیا گفت: دخالت نظامی کشور ما در عراق باعث خواهد شد که غیرنظامیان بی گناه بیشتری کشته شوند.
 
محمدو سلیم خاطرنشان کرد که دخالت نظامی استرالیا در عراق نتیجه ای جز پیوستن تعداد بیشتری از جوانان به گروه تروریستی داعش نخواهد داشت./990/ب903/د
ارسال نظرات