۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۲۲۸۸۵

کتاب«چهارده اختر تابناک» به چاپ بیست و سوم رسید

خبرگزاری رسا ـ کتاب «چهارده اختر تابناک» برگرفته از زندگینامه چهارده معصوم علیهم السلام از سوی به نشر به چاپ بیست و سوم رسید.
به نشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، آشنایی با زندگینامه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و پیشوایان راستین حق علیهم السلام بر همه عاشقان فضیلت و تمامی نوجوانان و جوانان حقیقت طلب مسلمان امری واجب است.

 

در همین راستا کتاب «چهارده اختر تابناک» نوشته احمد احمدی بیرجندی از سوی انتشارات آستان قدس رضوی برای نخستین بار در سال 1362 به چاپ رسید و به سبب استقبال اقشار مختلف جامعه از این کتاب مفید، تا کنون 23دوره تجدید چاپ شده است.

 

این کتاب که در قطع جیبی و با شمارگان 3هزار جلد چاپ و منتشر شده است، با نثری روان، استفاده از منابع معتبر و استنادات تاریخی صحیح، تحلیل های عالمانه و نیز به کارگیری چاشنی شعر در میان مطالب به بررسی مهم ترین وقایع از زندگی حضرت محمدصلی الله علیه و آله ،حضرت زهرا و ائمه اطهار علیهم السلام می پردازد.

 

کتاب «چهارده اختر تابناک» تلاش دارد تا با تجمیع مطالب به شیوه تلخیص و کوتاه کردن زندگینامه چهارده معصوم علیهم السلام، مقاطع و وقایع ویژه ای از زندگی سراسر مبارزه، راهنمایی و حق طلبی آن بزرگان را برای خوانندگان تبیین کند.

 

شایان ذکر است علاقه مندان به تهیه کتاب «چهارده اختر تابناک» و همچنین سایر کتاب های به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه های مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کنند./998/د102/ق

ارسال نظرات