۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۲۵۴۳۷

حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی

خبرگزاری رسا ـ شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد مبارک الاقصی یورش برده و به سمت نمازگزاران فلسطینی حمله کردند.
مسجد الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیاد اوقاف و میراث فرهنگی الاقصی در بیانیه‌ای تصریح کرد که شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه بامداد امروز مقابل تمامی درهای مسجد الاقصی مستقر شده و این مسجد را به محاصره درآورده‌اند. همچنین شماری از نیروهای ویژه صهیونیستی در صحن براق مستقر شده و به افراد زیر 50 سال و زنان اجازه ورود به مسجد الاقصی را نمی‌دهند که در نتیجه آن نمازگزاران مجبور شدند نماز صبح را مقابل درهای این مسجد اقامه کنند.

 

همچنین پس از اقامه نماز صبح نظامیان صهیونیست تمامی درهای مسجد را بسته و از ورود نمازگزاران به آن جلوگیری کردند سپس به طرز وحشیانه‌ای با گلوله‌های پلاستیکی، گاز اشک آور و فلفل و نارنجک‌های صوتی به داخل این مسجد مبارک یورش بردند.

 

ده‌ها نمازگزار فلسطینی که بیشتر آن‌ها سالخورده بودند در حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی زخمی شدند و هنوز تیم‌های امدادرسانی نتوانسته‌اند برای کمک به آن‌ها وارد این مسجد شوند.

 

این مرکز حمله نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی در چنین ساعاتی از روز را بسیار خطرناک خواند و هدف از آن را زمینه سازی برای یورش سازمان‌ها تندرو یهودی و شخصیت‌های صهیونیستی از جمله موشه فیگلین نائب رییس کنست عنوان کرد.

 

بنیاد اوقاف و میراث فرهنگی الاقصی در این بیانیه خواستار تحرک اسلامی، عربی و فلسطینی فوری برای نجات مسجد الاقصی شد./994/د102/ک

ارسال نظرات