۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۲۵۷۵۸
با انتقاد از سخنان دبیرکل سازمان ملل درباره تونل‌های غزه؛

حماس: زرادخانه اتمی رژیم صهیونیستی به مراتب خطرناک‌تر از تونل‌های غزه است

خبرگزاری رسا ـ حماس محکومیت تونل‌های مقاومت توسط دبیرکل سازمان ملل را نفاق سیاسی توصیف کرد و افزود: زرادخانه اتمی اسرائیل به مراتب خطرناک‌تر از تونل‌های مقاومت است.
محمود الزهار

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اظهارات بان کی مون دبیرکل سازمان ملل در مورد تونل‌های مقاومت در غزه و محکوم کردن آن را دورویی سیاسی خواند.

 

بان کی مون در بازدید از یکی از تونل‌های مقاومت در «عین ثالثه» در نزدیکی شهرک‌های اطراف غزه ضمن ابراز تعجب از دیده‌هایش گفت که غیر ممکن است ساکنان جنوب سرزمین‌های اشغالی زیر تهدید موشک و تونل زندگی کنند.

 

دبیرکل سازمان ملل در ادامه موشک‌ها و تونل‌های حماس را محکوم کرد و آن را غیر قابل قبول دانست و مدعی شد این موشک‌ها جان شهروندان عادی را به خطر می‌اندازد.

 

بان کی مون روزگذشته وارد نوار غزه شد. وی از ویرانه‌های منطقه شجاعیه بازدید کرد و با چند تن از وزاری دولت توافق ملی نیز دیدار داشت.

 

الزهار در ادامه واکنش خود گفت: اظهارات بان کی مون سیاست دوگانه و نفاق سیاسی را آشکار می‌کند زیرا زرادخانه اتمی اسرائیل هزاران بار خطرناک‌تر از تونل‌ها هستند.

 

حماس روزگذشته نیز از سیاست‌های بان کی مون در قبال غزه در طول 50 روز جنگ رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت وی با اعلام حمایت از پایان ‌یافتن محاصره کامل غزه حسن نیت خود را نشان دهد./994/د102/ک

ارسال نظرات