۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۲۲۶۱۲۱

حضور سیدحسن نصرالله با یونیفرم نظامی در میان نیروهای مقاومت در جبه‌های شرقی لبنان

خبرگزاری رسا ـ رسانه‌های لبنان گزارش دادند حضور دبیرکل حزب‌الله لبنان با لباس نظامی در جبهه‌های مناطق شرقی این کشور، رزمندگان مقاومت را غافلگیر کرده است.
سيد حسن نصرالله

 

به گزارش خبرگزاری رسا،«سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان اخیراً با حضور در جبهه‌های نبرد رزمندگان مقاومت اسلامی با افراد مسلح وابسته به گروهک‌های تروریستی «داعش» و «جبهه النصره» در مناطق مرزی شرق لبنان، در جریان تحولات میدانی جنگ با تروریسم قرار گرفته است.

 

به گزارش وبگاه «الحدث» در گزارشی درباره خبر دیدار سید نصر الله با رزمندگان حزب الله در منطقه البقاع، تاکید کرد که حضور شبانه «سید حسن نصر الله» با لباس نظامی، رزمندگان مقاومت اسلامی را غافلگیر کرد.

 

بر اساس این گزارش، دبیر کل حزب الله پس از تسلیت گفتن به برخی از خانواده‌های البقاع که فرزندانشان در نبرد با افراد مسلح به شهادت رسیده بودند، با لباس نظامی به همراه گروهی از یارانش در مقر رزمندگان حزب الله حضور پیدا کرد.

 

سید نصر الله اخیراً در دیدار با شماری از افسران و نظامیان مقاومت اسلامی در منطقه «البقاع»، گفت: نبرد القلمون، اراده جنگ است و ما پا در میدان این نبرد خواهیم گذاشت و  با توکل  به خدا، کسی نمی‌تواند ما را شکست دهد.

 

وی با بیان اینکه راهی برای تسلیم شدن در برابر این دشمن تکفیری وجود ندارد، تاکید کرد: جانفشانی‌های شهدا و دردهای مجروحانمان پیروزی بزرگی را به ارمغان خواهند آورد، زیرا فرصت‌ها و موفقیت‌ها از فشارها حاصل می‌شوند. این همان چیزی است که باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بیرون راندن اشغالگران از جنوب لبنان شد./982/د103/ک

ارسال نظرات