۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۲۲۶۱۵۰
یکی از علمای کربلا تأکید کرد؛

حکم اعدام آیت الله نمر از سوی قاضیان جاهل صادر شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای شهر مقدس کربلا، صدور حکم اعدام آیت الله نمر را از سوی قاضیانی جاهل و بر اساس اتهامات بی‎پایه و اساس توصیف کرد.
آيت الله محمد تقي مدرسي از علماي کربلا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شهر مقدس کربلا با صدور پیامی، صدور حکم اعدام علیه آیت الله شیخ نمر از علمای انقلابی عربستان سعودی را به شدت محکوم کرد.

 

در این پیام آمده است: حکم صادر شده از سوی قضات جاهل و ظالم علیه فقیه بزرگ آیت الله نمر باقر النمر بر اساس اتهام های بی پایه و اساس کاملا ظالمانه بود. این حکم پس از سلسله محاکمه های صوری فاقد اعتبار شرعی و قانونی صادر شد و از کمترین سطح محاکمه عادلانه به دور بود.

 

وی افزود: چنین احکامی سبب کشیدن شدن عربستان به سرنوشتی خونین بر اساس جنگ طایفه ای خونین رخ داده در کشورهای اسلامی می شود. این جنگ که بارها از سوی حکیمان امت تذکر داده شده بود، به توطئه ای خبیثانه از سوی صهیونیسم جهانی علیه وحدت و ثبات جوامعمان مبدل شده است.

 

آیت الله مدرسی از شیخ نمر به عنوان نماد نمادی بزرگ و مصلحی شجاع یاد کرد و اظهار داشت: اتهام زنی به چنین شخصیتی و صدور حکم علیه وی تجاوز به همه مبانی است که پیامبران به تبلیغ آنها پرداختند. این قاضیان جاهل آموزه های اسلامی در احترام به علم و فضیلت را ترک کرده و به مصالح کشور و همزیستی مسالمت آمیز مردم تعرض کردند.

 

این عالم عراقی تصریح کرد: قاضیان جاهل به این مصلح بزرگ بی احترامی کرده و اتهامات مختلفی به وی منتسب و سپس حکم ظالمانه ای علیه وی صادر کردند. گویی این قاضیان در جهان زندگی نمی کنند و نمی دانند چه سرنوشتی در انتظار ظالمان است.

 

وی در بخش انتهایی این پیام، تجاوز به مقدسات اسلامی و نمادهای دین از سوی هر گروه و جریانی را محکوم و ابراز امیدواری کرد که امت اسلامی با همه توان در برابر چنین احکام ظالمانه ای ایستادگی کند./980/ب901/د

ارسال نظرات